Czerwień kontra czerń, graficzny print VS tweedowy deseń – w kolekcji Dior fw 2013/14 nie brakuje mocnych, kontrastujących motywów, które jednak tworzą spójną całość za sprawą spektakularnych cięć z retro paszportem i pięknych dodatków w figlarnym stylu.
Jeśli czółenka z zapięciem wokół kostki, to na dziwnie wygiętym koturno-obcasie; jeśli kopertówka, to ze zdecydowanym nadrukiem klasycznej szpilki dumnie brylującej na białym tle. Pierwsze skrzypce grają tu jednak gwiazdorskie płaszcze o pelerynowatym kroju, w pakiecie z rozkloszowanymi rękawami i okazałym wiązaniem pod szyją wyglądające jak obsesja Holly Golightly ze Śniadania u Tiffany`ego.
Mimo to, modelki zatrudnione do kampanii łączy z Audrey Hepburn tylko kolor włosów. Elise Crombez & Mariacarla Boscono pozują na wymarzone kobiety Diora – są pewne siebie i na wskroś kobiece, a w obiektyw patrzą z tą szczególną siłą, której nie miały w sobie dziewczęce i nieporadne kokietki z lat 40.
I jeszcze jedno: fotografik Willy Vanderperre zrobił wszystko, aby kontemplacji diorowskiej garderoby nie zaburzała skomplikowana kompozycja zdjęć. Proste, jasne tło i minimum rekwizytów zapewniają strojom wyłączność na uwagę odbiorcy!
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Bianca Censori – marka „BIANCA” startuje 13 października. Co już wiemy o debiucie Australijki?
Polski chłopiec w Hollywood – wszystko, co wiemy o synu Alicji Bachledy-Curuś i Colina Farrella
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice