To, co od kilku sezonu prezentują panowie tworzący duet Dolce & Gabbana sprawia, że chciałybyśmy być na niekończących się wakacjach. Najlepiej w gorącej Italii korzystać z uroków wina, pasty i sycylijskich przystojniaków. Nowa kampania (Jewellery 2013) to kontynuacja spójnej, śródziemnomorskiej wizji, inspirowanej stylem włoskich mammas, które w wydaniu Stefano i Domenico są wyjątkowo skinny i en vogue.
Tym razem w roli głównej 20-letnia Kate King z Kanady. Dziewczyna, określana przez nymag.com jako rising star, ma już na swoim koncie między innymi sesje dla LOVE, i-D oraz Dazed, także spacery po wybiegach Diora, YSL i Lanvin. Apetyczna kampania Dolce & Gabbana jest jej pierwszym poważnym osiągnięciem w tej kategorii.
Upajaące usta w odcieniu toskańskiego wina, pościelowe ażury w kolorze lodów waniliowych i złote akcenty, wyglądające jakby zostały wyszperane z babcinego kuferka na biżuterię. Z tym że wspomniana babcia mieszka we Florencji i jest naprawdę…. obrzydliwie bogata!
Dolce & Gabbana JEWELLERY 2013
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Bianca Censori – marka „BIANCA” startuje 13 października. Co już wiemy o debiucie Australijki?
Polski chłopiec w Hollywood – wszystko, co wiemy o synu Alicji Bachledy-Curuś i Colina Farrella
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?