Po leniwym lecie celebrowanym w Cannes i St Tropez, zimowych ferii nie wypada spędzić z dala od Courchevel! W tym roku do długiej listy powodów (lotnisko na wysokości 2006 metrów, 9 pięciogwiazdkowych hoteli, dziewięciodołkowe pole golfowe czy 150 km tras narciarskich), dla których to właśnie kurort z majestatycznym widokiem na Trois Vallées stał się najszykowniejszym przystankiem w całych Alpach i schroniskiem dla miliarderdów, dołącza kolejny: ekskluzywny pop-up Chanel.
Z tej okazji Karl Lagerfeld, wspinając się na same szczyty francuskiej elegancji, udekorował jeden z wyciągów własnoręcznymi szkicami, m.in. z motywem misia polarnego oraz wizerunkiem Mademoiselle. Tak przygotowane wagoniki mają przypominać wszystkim modnym narciarkom, że w porze Après-ski, między jednym kieliszkiem grzanego wina a drugim, należy obowiązkowo zajrzeć do tymczasowego butiku Chanel.
Obok ubrań i dodatków z kolekcji Resort 2013/14 pojawią się tu sprzęty i akcesoria niezbędne do uprawiania zimowych sportów: od nart i desek snowboardowych, przez gogle i kaski, aż po rękawice i kombinezony z futrzanymi kapturami. Wszystko opatrzone chanelowskim logo!
Pop-up Chanel, promenada Le Tremplin, Courchevel 1850: od 14 grudnia 2013 do kwietnia 2014.
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Bianca Censori – marka „BIANCA” startuje 13 października. Co już wiemy o debiucie Australijki?
Polski chłopiec w Hollywood – wszystko, co wiemy o synu Alicji Bachledy-Curuś i Colina Farrella
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić