Logotyp serwisu miumag.pl

Always przełamuje bariery. Nadchodzi nowa era menstruacji w sporcie

Redakcja | Utworzono: 2024-06-06

fot. Always

 

Według badań przeprowadzonych przez markę Always

w 2023 roku, 61% sportsmenek doświadcza lęku

przed miesiączką wpływającego na ich wyniki sportowe.

 

Always stawia sobie nowy cel! Sprawić by menstruacja

była tematem, o którym mówi się otwarcie  

w każdym sporcie, na każdym stadionie. 

 

Jako oficjalny partner, zapewniający produkty menstruacyjne

podczas Igrzysk Olimpijskich 2024 w Paryżu, Always

rozpoczyna nową erę menstruacji, aby pomóc

przełamać bariery młodszym pokoleniom. 

 

 

Podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, gdzie pierwsze złote medale zostały przyznane kobietom ponad 100 lat temu, Always wykorzystuje to przełomowe wydarzenie sportowe jako platformę do wzmacniania pozycji dziewcząt i kobiet, aby mogły osiągać najlepsze wyniki w sporcie. Always z dumą ogłasza start kampanii „To Nowy Okres”, której celem jest wyeliminowanie lęku przed menstruacją w świecie sportu. Misją marki Always jest uczynienie menstruacji powszechnym tematem  i uznaną częścią każdego sportu, która dotyczy milionów kobiet na całym świecie.  

 

Miesiączka jest fundamentalnym aspektem życia każdej kobiety, w tym sportsmenek. Jednak świat sportu często pomija fizyczne i psychiczne wyzwania związane z menstruacją, co prowadzi do lęku przed miesiączką i poczucia niezrozumienia. Udając, że miesiączki nie istnieją, nieumyślnie przyczyniamy się do lęku przed nią wśród kobiet uprawiających sport

 

fot. Always

 

Z ogólnoeuropejskich badań zleconych przez markę Always wynika, że:  

 

– 61% sportsmenek doświadcza „lęku przed miesiączką”, który zniechęca je do gry.  

– 55% sportsmenek czuje się niezrozumianych w świecie sportu z powodu miesiączki.

– 71% sportsmenek twierdzi, że miesiączka pozostaje tematem tabu w branży sportowej.

– 4 na 5 (79%) badanych uważa, że potrzebujemy więcej rozmów na temat miesiączki, aby pomóc przełamać bariery dla młodszych pokoleń.  

 

 

Dlatego Always rozpoczyna nową erę, w której lęk przed miesiączką jest uznawany, a ochrona jest lepiej dostosowana do potrzeb sportsmenek, zapewniając im możliwość osiągania najwyższych wyników. Always dzieli się prawdziwymi doświadczeniami olimpijek, a także opracowuje materiały edukacyjne dla nauczycieli wychowania fizycznego i trenerów, aby tworzyć bardziej pozytywne środowisko i otwarty dialog z młodymi sportsmenkami. 

 

 

„Jesteśmy dumni, że możemy wykorzystać przełomowe

wydarzenie sportowe, aby zwrócić uwagę na rzeczywiste

odczucia sportsmenek dotyczące menstruacji.

 

Badania wykazały, że 61% kobiet doświadcza lęku przed 

miesiączką, dlatego chcemy dzielić się prawdziwymi historiami

olimpijek i pomagać młodszym pokoleniom poczuć się

pewniej podczas uprawiania sportu i nie tylko”

 

– mówi Mariola Mirek,

Dyrektor ds. Komunikacji  w P&G.  

 

fot. Always

 

„Otwarta rozmowa na temat menstruacji jest niezbędna, aby

 przełamać tabu i wesprzeć młode sportsmenki w realizowaniu

ich marzeń. Dzięki inicjatywie Always mogę dzielić się

własnymi doświadczeniami i pokazać, że miesiączka nie musi

być barierą w drodze do sukcesu. Wierzę, że razem możemy

stworzyć bardziej wspierające środowisko dla każdej

dziewczyny uprawiającej sport”

 

– mówi Natalia Kaczmarek,

mistrzyni olimpijska, biegaczka, ambasadorka marki Always.

 

 

Od ponad 35 lat Always wzmacnia pozycję milionów dziewcząt i kobiet na całym świecie poprzez edukację w zakresie dojrzewania i pewności siebie, dostarczanie produktów potrzebującym oraz zwalczanie barier społecznych dzięki programom takim jak Always #LikeAGirl i #KeepHerPlaying.

 

 

Teraz, jako światowy partner Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich

Paryż 2024, Always wprowadza nową erę – taką, która zachęca

do otwartych rozmów na temat menstruacji, edukuje sieć

wsparcia wokół młodych dziewcząt i zapewnia im dostęp

do produktów menstruacyjnych, których potrzebują. 

 

fot. Always

fot. Always

fot. Always

WIDEO

viral

Zara – TOP 6 perfum na letnią randkę. Magia miłości ukryta w flakonie

trend alert