Polska marka od trzech sezonów konsekwentnie realizuje koncepcję kreatywnych projektów reklamowych z udziałem… zwierzaków.
W ubiegłorocznej kampanii na zimę pozowały przeurocze buldożki francuskie, kolekcję ss 2013 promowały koty wszelkiej maści, a sezon fw 2013/14 stoi pod znakiem… pluszowych niedźwiedzi. Czy to oznacza, że płaszcze i kurtki z nowej kolekcji będą miękkie i puszyste jak futro z misia? Na to liczymy!
Za obiektywem, tradycyjnie już, stanął Marcin Kempski, by zrealizować kampanię we współpracy z ekipą I Like Photo Group. Z poprzednich sezonów znana jest również piękna twarz Hexeline, Nicole Gregorczuk której klasyczną, zmysłową urodę podkreślił mocny i ciemny makijaż brwi.
Kosmetyczne FOMO na czerwiec 2025: 7 nowości, które rozpalają social media i pielęgnacyjne listy życzeń
Quiz: jakim stylem ubierasz się na co dzień? 5 pytań, z którymi poznasz swój typ
Najbardziej zaskakujące kolory mody 2025 – 8 zaskakujących odcieni, które podbiją jesień
Louis Vuitton debiutuje z wyjątkową kolekcją. W rolach głównych stylistka gwiazd i koty
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?