Logotyp serwisu miumag.pl

Słodkie & modne dzieciaki w kampanii Dsquared2 ss 2014

Redakcja | Utworzono: 2014-01-29 | Zmodyfikowano: 2024-10-09

1 / 11

Kampania Dsquared2 Kids ss 2014

Odkąd w jednym z numerów VOGUE Paris (grudzień 2010/styczeń 2011) pojawiła się sesja, w której kilkuletnie dziewczynki pozowały w niebotycznych kobiecych szpilkach, z pełnym makijażem i wyrazem twarzy typowym dla femme fatale, świat mody zaczął z większą powściągliwością zatrudniać dzieci. Wszak wszyscy mieli w pamięci złamaną karierę Carine Roitfeld, ówczesnej editor-in-chief francuskiej edycji, którą chwilę po kontrowersyjnej publikacji władze Condé Nast musiały zwolnić, by ratować wizerunek wydawnictwa i dobrą sławę tytułu.

 

Aktualnie dzieci naprawdę rzadko pojawiają się w dorosłych sesjach i kampaniach, by jak przykazuje konserwatywna polityka, zajęły przeznaczone im miejsce w reklamach dziecięcych linii. 

 

 

W sezonie ss 2014 plejada supermodnych dzieciaków opanowała kolekcję Dsquared2 Kids, którą promuje stylowa seria czarno-białych zdjęć autorstwa Giampaolo Sgura

 

 

Mali modele z wdziękiem noszą miniautowe odpowiedniki strojów z regularnego wybiegu, prezentując własną, bardzo niesforną interpretację rockowej mody. Motyw przewodni? Skórzana ramoneska dla niej i dla niego: wygodna, swobodna, beztroska, idealna zarówno na szkolny bal, jak i weekendową zabawę!

WIDEO

viral

Kosmetyczne FOMO na czerwiec 2025: 7 nowości, które rozpalają social media i pielęgnacyjne listy życzeń

trend alert