Logotyp serwisu miumag.pl

Patsy Hilton mówi… #KENZO – recepta na sukces?

Redakcja | Utworzono: 2014-08-29

fot. The Coveteur

To co do tej pory było zarezerwowane do spędzania luźnej niedzieli na kanapie przed telewizorem lub spalania zbędnych kalorii na siłowni stało się modowym must have. Bluzy, bo o nich mówię, są praktycznie wszędzie, a od trzech sezonów największą furorę robią te od Kenzo – z tygrysem, wieżą Eiffla albo okiem.

 

Założona w 1970 roku przez Kenzo Takada marka przeżywa totalne odrodzenie dzięki nowym dyrektorom kreatywnym. Carol LimHumberto Leon przerabiają klasyczne motywy, ukazując ich nowoczesne oblicze w tętniącej życiem kolekcji. Dzięki zmianom, które wprowadzili w marce oraz odświeżając to co znane i lubiane, a zarazem codzienne, czyli bluzy, w kategorii mody ulicznej Kenzo stało się numerem jeden

 

Decyzja o wprowadzeniu dresowej góry początkowo spotkała się z dość dużym niedowierzaniem. Kenzo Takada nigdy nie miał u siebie czegoś tak streetstyle’owego, ale para projektantów praktycznie z dnia na dzień przekształciła zwykłą bluzę w szykowny element garderoby, nadając jej tytuł niemalże bohatera. Gdy pierwsza tura kolekcji trafiła do sklepu w Paryżu i sprzedała się w niecałe 3 godziny, już wiedzieli, że to będzie murowany hit! 

 

Lim i Leon nie boją się iść do przodu. Gdy przejęli markę, porzucili motywy kwiatowe, by móc odnaleźć jej nowe symbole. Obniżyli też ceny, by naturalnie poszerzyć grono swoich zwolenników. Teraz bluzę z metką Kenzo można mieć za około 200 euro, co jest mniej więcej połową tego, ile trzeba za nią zapłacić u konkurencji z tej samej półki. Można im tylko pozazdrościć odwagi w totalnej przemianie podstarzałej marki – w ciągu zaledwie trzech lat stali się wymiataczami w branży! 

 

Najpopularniejszy model to ten zielony z głową tygrysa – stał się międzynarodowym hitem i jednym z najczęściej fotografowanych ciuchów. Założyły ją między innymi Mira Duma, Elena Perminova, Miley Cyrus oraz Jessica Alba. Fanów marki na pewno ucieszy też fakt, że pod koniec sierpnia ojciec marki – Kenzo Takada odwiedzi Polskę podczas Ptak Fashion City pod Łodzią. 

 

Enjoy, 

 

Patsy 

 

Patsy Hilton, bloger modowy i fotograf street style na stałe stacjonujący w Łodzi, specjalnie dla MIUMAG prowadzi cykl Patsy Hilton mówi…, w którym bierze na widelec modowe kąski, komentuje fashion trendy oraz analizuje branżowe zjawiska. Ostatnio pisał dla nas o klapkach Birkenstock.

 

FOLLOW Patsy Hilton

 

Instagram @patsyhilton

 

Facebook.com/patsyhiltonlodz

 

patsyhilton.blogspot.com

WIDEO

viral

Pedicure na 2025 rok: Najmodniejsze kolory, które pokochają twoje stopy

trend alert