UNICEF już od 11 lat regularnie zaprasza projektantów i modowe marki do akcji pomocy dzieciom z najbiedniejszych oraz dotknietych przemocą regionów świata. Tylko w ciągu ostatniej dekady, dzięki wsparciu związnych z branżą artystów, udało się zebrać 1,7 mln euro i pomóc aż 300 tysiącom najmłodszym obywatelom świata.
W tym roku w słynny projekt Frimousses de Créateurs zaanagażowało się prawie 20 marek, w tym Chanel, Lanvin, Sonia Rykiel i Louis Vuitton. Ich zadaniem było zaprojektowanie miniaturowych laleczek inspirowanych najszykowniejszym miastem na mapie świata – Paryżem. Małe elegantki wystrojone są w charakterystyczne kreacje z kolekcji lub elementy twórczości zaproszonych do udziału w akcji projektantów i artystów – oh-so-cute!
Maskotki będzie można podziwiać od 26 listopada do 1 grudnia podczas wystawy w paryskim Petit Palais. Następnie zabawki zostaną przeniesione do hotelu Four Season George V, gdzie 2 grudnia odbędzie się organizowana przez Artcurial aukcja. Cała zebrana kwota zostanie przekazana UNICEFowi na szczepionki dla dzieci z Darfuru.
na górze: Laleczka by Chanel
Violet Affleck w ONZ: głos pokolenia Z o long COVID, zdrowiu publicznym i czystym powietrzu
Komedie romantyczne, które trzeba obejrzeć – TOP 10 filmów jako 10 okazji do śmiechu na chłodne wieczory 2025
„Tego lata stałam się piękna” – jak naprawdę kończy się historia Belly?
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?