Jest jednym z najbardziej szanowanych i rozpoznawalnych stylistów w świecie amerykańskiego show-biznesu. Stoi nie tylko za międzynarodowym sukcesem Zendayai, ale i modową transformacją Celine Dion oraz wieloma niezapomnianymi stylizacjami takich gwiazd jak Hunter Schafer, Belli Hadid, Anyi Taylor-Joy czy Anne Hathaway. Kim jest Law Roach? Oto wszystko, co warto wiedzieć o cenionym styliście.
Instagram @luxurylaw
Law Roach urodził się w 1978 roku w Chicago, gdzie próbował swoich sił w branży jako właściciel sklepu z modą vintage. Jego kariera nabrała tempa w niespodziewany sposób, gdy w 2009 roku do „Deliciously vintage” wszedł Kanye West. Śledzony przez paparazzi artysta został sfotografowany w sklepie Lawa, natychmiast nadając mu charakter kultowego miejsca na mapie Chicago.
Będący outsiderem i samozwańczym „architektem wizerunku” Roach przeprowadził się do Los Angeles, gdzie został przedstawiony młodziutkiej, bo zaledwie 14-letniej Zendayai. Walcząca nadal z wizerunkiem byłej gwiazdy Disneya artystka okazała się być pierwszą poważną klientką stylisty i, jak się później okazało, przepustką do międzynarodowej kariery i uznania branży.
Instagram @luxurylaw
Postrzegana dalej jako kolejna gwiazdka Disneya, Zendaya nie była atrakcyjną klientką dla wielkich domów mody. Roach nie mógł więc liczyć na pomoc czołowych marek, ubierając aktorkę na czerwone dywany i najważniejsze wydarzenia w branży. To jednak nie stało mu na przeszkodzie. Stylista zaczął bowiem sięgać po archiwalne kreacje ze swojego sklepu w Chicago, łącząc je z tańszymi elementami z sieciówek. Jego kreatywność, zacięcie, pewność siebie oraz wiara w sukces Zendayai sprawiły, że 28-latka stała się najpierw ikoną mody, a później jedną z najbardziej pożądanych aktorek młodego pokolenia.
Analitycy, śledzący przebieg kariery Coleman widzą bezpośrednie konotacje między niezapomnianymi stylizacjami gwiazdy, a jej rosnącym uznaniem w branży oraz kolejnymi propozycjami angażu w poważnych produkcjach.
Instagram @zendaya
Instagram @zendaya
Instagram @zendaya
Instagram @zendaya
Pamiętacie kreację w pajęczynę, którą Zendaya założyła na premierę filmu „Spiderman”? Jej niezapomnianą zbroję Thierry’ego Muglera z 1995 roku podczas londyńskiej premiery „Diuny”? A może klasyczne białe szpilki z piłeczkami tenisowymi na obcasach, które zostały zaprojektowane dla aktorki przez markę Loewe na potrzebę promocji filmu „Challengers”? To właśnie Law Roach stoi za zjawiskiem stylizacyjnym, nazywanym „method dressing”.
Ubieranie 28-latki pod motyw filmu nie tylko za każdym razem sukcesywnie przyciągało uwagę do produkcji, stając się kolejnym narzędziem marketingowym. Okazało się być również sposobem na scementowanie pozycji Zendayai jako prawdziwej ikony czerwonych dywanów. Sukces Roacha próbowano powtórzyć przy okazji trasy prasowej filmu „Barbie”, czy przy promocji serialu „Wednesday”. Dziś styliści myślą więc nie tylko o tym, by swoje klientki ubierać dobrze, lecz walczą również o aspekt kulturowy, pragnąc nawiązać do ich pracy lub ikonicznych momentów w pop kulturze z przeszłości.
Instagram @margotrobbie
Instagram @was
Instagram @luxurylaw
Instagram @luxurylaw
Instagram @luxurylaw
Instagram @luxurylaw
Instagram @luxurylaw
Instagram @luxurylaw
Instagram @luxurylaw
Instagram @luxurylaw
Violet Affleck w ONZ: głos pokolenia Z o long COVID, zdrowiu publicznym i czystym powietrzu
Komedie romantyczne, które trzeba obejrzeć – TOP 10 filmów jako 10 okazji do śmiechu na chłodne wieczory 2025
„Tego lata stałam się piękna” – jak naprawdę kończy się historia Belly?
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić