13
08
2023
Prada i Hermés: Nowe pozycje w modowej serii Arkady
Wydawnictwo Arkady - Historia kultowego domu mody
Historia kultowego domu mody to wyjątkowa
seria modowych książek wydawnictwa Arkady.
Publikacje stanowią unikalny przegląd w kontekście historii mody,
ale też kompendium wiedzy dotyczące kulisów branży.
Do tej pory w kolekcji ukazały się takie pozycje jak Chanel,
Dior, Gucci, Yves Saint Laurent czy Louis Vuitton,
a na początku sierpnia swoją premierę miały
dwa nowe tytuły: Prada oraz Hermés.
Wydawnictwo Arkady - Historia kultowego domu mody
Hermés – Historia domy mody
Książka przedstawia historię marki, bogato ilustrowaną
fotografiami kolekcji oraz pokazów mody, a także
zdjęciami najbardziej znanych produktów.
Na jej kartach można podziwiać limitowane edycje
jedwabnych apaszek czy torebek Kelly i Birkin, na które
nawet największe gwiazdy muszą czekać w kolejce po kilka lat.
Kultowe torebki, rozpoznawalne logo, rzesze słynnych wielbicieli – Hermès stanowi synonim luksusowych dodatków, oferując eleganckie i nowoczesne akcesoria dla najbardziej wymagających klientów. Od dziewiętnastowiecznej pracowni rymarskiej po Paryż lat sześćdziesiątych i lata późniejsze dodaje szyku największym ikonom stylu – od Grace Kelly i Jane Birkin po Victorię Beckham i Cardi B.
Wszystko zaczęło się w 1837 roku, kiedy Thierry Hermès rozpoczął
produkcję wyrobów rymarskich, uprzęży i uzd, z ambicją, że jego
nazwisko zawsze będzie synonimem najwyższej jakości i produktów
wytwarzanych przez najbardziej utalentowanych rzemieślników.
Ta filozofia towarzyszy marce już od sześciu pokoleń.
Wydawnictwo Arkady - Historia kultowego domu mody
Prada – Historia domy mody
Ta bogato ilustrowana monografia prezentuje historię firmy
od 1913 roku, kiedy Mario Prada i jego brat Martino otworzyli
sklep z artykułami skórzanymi w słynnym luksusowym pasażu
handlowym Galleria Vittorio Emanuele ll w Mediolanie,
do globalnego imperium mody stworzonego przez
wnuczkę założyciela firmy Miuccię Pradę.
Poznajcie niezwykłą historię Prady – mediolańskiej marki, która, zaczynając jako luksusowa firma produkująca wyroby skórzane, z czasem przeistoczyła się w międzynarodowe imperium. Jest ono dzisiaj obecne na rynkach ponad 70 krajów i na całym świecie prowadzi około 250 sklepów. Ten globalny sukces marka zawdzięcza subtelnej elegancji, oryginalności i luksusowemu charakterowi projektów, a także odważnemu podejściu do tkanin, tekstur i kolorów.
Publikacja ukazuje rozwój i innowacyjność marki, a także jej
filozofię i etos projektowania wynikające z zainteresowania
minimalizmem i sztuką współczesną.
Materiał partnera