08
09
2015
Personalizacja szalików Burberry dzięki aplikacji The Scarf Bar
Burberry The Scarf Bar
Burberry od dekad słynie z projektowania klasycznej, eleganckiej odzieży w angielskim stylu. Najbardziej rozpoznawalnymi i pożądanymi projektami marki pozostają niezmiennie beżowy trencz i szalik we wzór charakterystycznej beżowo-czarnej kratki nova check. W nowym sezonie dom mody postanowił wprowadzić do oferty opcję zaprojektowania własnego szalika z monogramem.
Personalizację umożliwia aplikacja The Scarf Bar, która dostępna jest zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych Burberry.
Bazę stanowi klasyczny kaszmirowy model, jednak wybierać można spośród 70 różnych kolorów materiału (w tym gładkich i we wzór kratki) oraz 35 odcieni nici, którymi zostaną wyhaftowane inicjały właściciela. Każda sztuka jest tkana w Szkocji według tradycyjnego sposobu, a do jej wykonania służy najwyższej jakości, stuprocentowy kaszmir.
Dostępne są dwa warianty.
Classic to miękki, ciepły szal w mniejszym rozmiarze, a Lightweight to wersja zwiewna i oddychająca o większym rozmiarze 180 x 70 cm. Cena za model wynosi kolejno $550 i $870, a dodatkowo $74 za maksymalnie trzyliterowy monogram.
To nie pierwsza tego typu inicjatywa Burberry. W 2011 roku londyńska marka zaproponowała swoim klientom spersonalizowany trencz. W programie Burberry Bespoke można było dowolnie modyfikować krój ikonicznego płaszcza, jego kolor i materiał, a nawet dobierać wykończenia w postaci np. pasków przy rękawach czy futrzanego kołnierza.