21
09
2015
Moleskine x Coca-Cola na 100. urodziny szklanej butelki
Moleskine x Coca-Cola
Ekskluzywne notatniki Moleskine są produkowane przez włoską manufakturę z Mediolanu. Podobno swoje zapiski notowały w nich takie sławy jak Pablo Picasso czy Ernest Hemingway oraz całe rzesze pisarzy i dziennikarzy. W tym roku włoska firma papiernicza postanowiła świętować cały wiek istnienia szklanych butelek Coca-Coli.
Pięciu artystów, pięć różnych projektów i jeden wspólny mianownik: wszystko w czerwieni i bieli, czyli kolorach jednoznacznie kojarzonych z Coca-Colą.
Sztywna okładka i charakterystyczna gumka są niezmiennym elementem notatników od Moleskine, jednak artyści wybrani przez koncern The Coca-Cola Company nadali im własny charakter dzięki osobistej interpretacji słynnej zakrzywionej butelki. Wśród twórców uczestniczących w projekcie znaleźli się: David Schwen, Matt Allen, Hitomi Watanabe i Iky Oyamada z HI(NY) Design oraz team z Ogilvy & Mather Paris.
Projekt Moleskine x Coca-Cola stanowi część większej inicjatywy pod hasłem #MashupCoke, której celem jest zebranie artystów z całego świata i zreinterpretowanie kultowej szklanej butelki.
Moleskine x Coca-Cola
Moleskine x Coca-Cola
Moleskine x Coca-Cola
Moleskine x Coca-Cola