20
10
2015
Fendi Shearling Mania: Puszyste torebki fw 2015/16
Fendi Shearling Mania
Torebka Baguette od Fendi to symbol mody początku nowego milenium i ukochany model Carrie Bradshaw z Seksu w wielkim mieście. Po raz pierwszy wylansowano ją w 1997 roku, by błyskawicznie mogła stać się jedną z najbardziej pożądanych it-bags. Niewielkich rozmiarów, podłużny model noszony wysoko pod ramieniem miał nasuwać skojarzenia ze świeżą, francuską bagietką.
W każdym sezonie włoski dom mody powraca do kultowego przeboju, oferując unowocześnione, odświeżone wariacje.
Na tegoroczną zimę Fendi proponuje zupełnie nowy, puszysty wariant wykonany z owczej wełny. Równocześnie Baguette otrzymała zwężony i podwyższony kształt oraz regulowany pasek i dodatki z cielęcej skóry w białym lub czerwonym odcieniu. Miękka, przytulna torebka grała pierwsze skrzypce na wybiegu podczas pokazu fw 2015/16, a teraz trafiła na plan uroczego spotu Shearling Mania.
Na ekranie pojawiają się także inne hity z owczej mini kolekcji, m.in. mięsiste płaszcze, buty i sukienki oraz druga bestsellerowa torebka Fendi – Peekaboo.