23
02
2016
Blue is the new black: Letnia kampania zegarków GUESS
GUESS Spring - Summer 2016
GUESS nieprzerwanie, od kilku sezonów, z powodzeniem kreuje niebieskie trendy w świecie czasomierzy. Letnie, błękitne niebo oraz odcienie gorącego piasku stały się inspiracją w nowej kampanii zegarków. Blue is the new black!
Barwy wakacji zdominowały kolorystykę nowych zdjęć GUESS, tworząc ponętny, subtelny i niezwykle uroczy obraz. Na pierwszym planie niezmiennie są piękni i przyciągający wzrok modele, a odcienie pomarańczy i delikatne pastele są idealnym tłem dla nowości zegarkowych. Tutaj dominuje lazurowa wersja błękitu, granat gwiaździstej nocy i pastelowy kolor baby blue.
Przeróżne nuty granatu i błękitu królują wśród nowości, zarówno w damskiej, jak i w męskiej odsłonie. Wspomniane odcienie przeplatają się w modelach na bransoletach, skórzanych czy silikonowych paskach. Nie brakuje również niebanalnych kombinacji z tradycyjnym żółtym, jak również z rozchwytywanym różowym złotem, a w kolekcji męskiej dodatkowo łączeń z eleganckim czekoladowym brązem.
Akcentowany z wyraźną mocą kolor niebieski to ukłon w kierunku korzeni marki, które sięgają lat 80-tych oraz materiału, od którego wszystko się zaczęło – denimu.
GUESS Spring - Summer 2016
GUESS Spring - Summer 2016
GUESS Spring - Summer 2016
GUESS Spring - Summer 2016
GUESS Spring - Summer 2016