16
03
2020
Wyjątkowe osobowości w kampanii CHANEL Eyewear SS 2020
CHANEL Eyewear SS 2020
CHANEL prezentuje niezwykłą kampanię Eyewear SS 2020.
Pięć wyjątkowych osobowości wybrało swoje ulubione
okulary z kolekcji i stanęło przed obiektywem Karim'a Sadli.
Każdy z ambasadorów linii ma wyjątkową relację nie tylko z francuskim domem mody, ale także jego nową dyrektor kreatywną, Virginie Viard. W tym zacnym gronie pojawiają się legendarna aktorka Isabelle Adjani, gwiazda The Leftovers – Margaret Qualley, muzycy Sébastien Tellier i Pharrell Williams oraz piosenkarka Angèle, która w ciągu kilku miesięcy stała się popową ikoną młodej generacji.
Angèle i Margaret Qualley postawiły na modele udekorowane
stylowym naszyjnikiem z pereł, podczas gdy Isabelle Adjani
wybrała duże czarne okulary w kwadratowym kształcie.
Z kolei Sébastien Tellier i Pharrell Williams prezentują
modele w wersji XL i z motywem ikonicznego tweedu.
CHANEL Eyewear SS 2020
CHANEL Eyewear SS 2020
CHANEL Eyewear SS 2020
CHANEL Eyewear SS 2020