18
11
2022
Plant The Future: Proekologiczna kampania Timberland
Timberland Plant The Future
Timberland rusza z kolejną akcją w ramach inicjatywy
Nature Needs Heroes będącej elementem
strategii zrównoważonego rozwoju marki.
Plant The Future to proekologiczna kampania zegarków
Timberland prowadzona we współpracy z Posadzimy.pl.
Celem jest zwiększenie ilości terenów zielonych, dlatego marka za każdy zegarek Timberland, zakupiony w trakcie trwania kampanii, posadzi jedno drzewo. Mechanizm jest prosty: klient kupuje zegarek u wybranego partnera sprzedaży podczas akcji, a następnie, w zależności od sklepu, otrzymuje voucher z kodem, który należy zarejestrować na na dedykowanym landing page’u lub od razu z produktem otrzymuje certyfikat nasadzenia.
Timberland Plant The Future
Globalną ambicją Timberland jest zasadzenie kilkudziesięciu milionów drzew, które wspólnie stworzą swoisty drzewny pierścień wokół naszej planety. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez Szwajcarski Uniwersytet ETH w Zurychu, taka ilość nasadzeń pomogłaby oczyścić 2/3 wszystkich zanieczyszczeń spowodowanych działalnością człowieka.
Od 2001 roku marce udało się posadzić 18 milionów drzew
w ramach globalnych inicjatyw służących odnowie klimatu.
Timberland nie tylko edukuje odbiorców w temacie zrównoważonej
konsumpcji i dbania o środowisko, ale również sama podejmuje
działania w tym zakresie. Jednym z nich jest wykorzystanie
do produkcji materiałów uzyskanych wyłącznie z recyklingu.