30
10
2019
MUUV Into The Wild: Kolejna kampania marki bez retuszu
MUUV Into The Wild
W nowym sezonie marka MUUV konsekwentnie kontynnuje
swoją wizję prawdziwych kampanii: bez retuszu, nietkniętych
Photoshopem. Tym razem za obiektywem stanęła Dorota Szulc,
a sesja powstała na tle gorskich krajobrazów w Austrii.
Twarzą zimowej kampanii MUUV Into The Wild nieprzypadkowo została Swantje Wordemann – modelka o niesztampowej urodzie, z charakterystycznymi piegami, która przy okazji jest prawdziwą królową Instagrama, ale doskonale wie, że przychodzi czas, kiedy trzeba włączyć tryb offline. Jej wyjątkowa aura idealnie łączy się z kolekcją, którą bez namysłu można wrzucić do plecaka, wyjąć na drugim końcu świata i po prostu świetnie wyglądać.
MUUV Into The Wild
Prawdziwą nowością są w ofercie MUUV wełniane, zimowe
płaszcze. Luźny krój, z szerokim kołnierzem i rękawami
zakończonymi masywnymi, wywijanymi mankietam,
łączy się tutaj z bazową paletą czerni, beżu i szarości.
W kolekcji Into The Wild można równeiż znaleźć wygodną oversize'ową parkę z ogromnym kapturem i podpinką uszytą z niezwykle przyjemnej w dotyku bawełny, a także luźne swetry w grunge’owym stylu, z lekko wydłużonymi rękawami. Dalej pojawiają się bluzy i spodnie dresowe z dwustronnie szmerglowanej bawełny, golf uszyty z delikatnej wiskozy, longsleeve z ogromnym wycięciem w kształcie litery V na plecach oraz bawełniane body, które perfekcyjnie dopasowuje się do ciała.
MUUV Into The Wild
MUUV Into The Wild
MUUV Into The Wild
MUUV Into The Wild
MUUV Into The Wild
MUUV Into The Wild
MUUV Into The Wild
MUUV Into The Wild
MUUV Into The Wild
MUUV Into The Wild
MUUV Into The Wild
MUUV Into The Wild
MUUV Into The Wild
MUUV Into The Wild
MUUV Into The Wild
MUUV Into The Wild
MUUV Into The Wild
MUUV Into The Wild