19
09
2018
L37 #DOITYOURWAY fw 2018/19: Kampania z Iną Henning
L37 #DOITYOURWAY jesień - zima 2018/19
Kampania L37 na sezon jesień - zima 2018/19 stanęła pod hasłem #DOITYOURWAY, czyli żyj we własnym stylu i tempie. Inę Henning w ruchu, przeskakującą przez mury i zmieniającą bieg betonowego krajobrazu miejskiego, sfotografował artysta wizualny Paweł Fabjański.
Punktem wyjścia dla kolekcji stało się połączenie wygody z efektem wow. Obok klasycznych, kobiecych modeli, znajdziemy te charakterne - zdecydowane, dla kobiety aktywnej i w ciągłym ruchu. Wśród propozycji na jesień dominują botki, architektoniczne obcasy, a także masywne podeszwy. Wykonane z tłoczonego zamszu, gładkiej skóry, kraciastej tkaniny czy lycry i zakręconego baranka są reinterpretacją najważniejszych trendów sezonu.
W kolekcji znajdziemy także perły, cyrkonie, duże klamry i koła,
które nie schodzą z wybiegów od kilku miesięcy.
L37 #DOITYOURWAY jesień - zima 2018/19
L37 #DOITYOURWAY jesień - zima 2018/19
L37 #DOITYOURWAY jesień - zima 2018/19
L37 #DOITYOURWAY jesień - zima 2018/19
L37 #DOITYOURWAY jesień - zima 2018/19
L37 #DOITYOURWAY jesień - zima 2018/19