08
05
2015
KappAhl DREAMS THROUGH A LENS #party #konkurs
fot. Mathias Nordgren / KappAhl.com
DREAMS THROUGH A LENS
Sustainable Collection
#MaryMcCartneyKappAhl #party
KappAhl na lato 2015 przygotował specjalną kolekcję zrównoważoną w ramach filozofii Future Friendly Fashion, którą kieruje się od wielu sezonów. Linia DREAMS THROUGH A LENS to ekologiczne ubrania z bawełny, lnu oraz poliestru z recyclingu, których kampanię przygotowała fotografka Mary McCartney. W Sztokholmie odbyła się premiera kolekcji połączona z efektownym pokazem.
fot. Mathias Nordgren / KappAhl.com
Pokazowi, który został zorganizowany w galerii Fotografiska towarzyszył POP UP SHOP prezentujący kompletną kolekcję DREAMS THROUGH A LENS. Długie, powłóczyste sukienki, urocze białe koszule i leciutkie tuniki utrzymane w błękitnej tonacji to wymarzony skład wakacyjnej walizki.
KappAhl, kierując się troską o środowisko naturalne, przygotował fasony ponadczasowe, które zdadzą modowy egzamin teraz i... za kilka lat!
fot. Mathias Nordgren / KappAhl.com
Gościem specjalnym wydarzenia była Mary McCartney - fotografka, córka Paula i Lindy McCartney, siostra słynnej Stelli. W procesie tworzenia kolekcji DREAMS THROUGH A LENS uczestniczyła od samego początku - konsultowała z projektantami stylistykę ubrań, a później kreowała klimat sesji zdjęciowej.
Idea zrównoważonego rozwoju prywatnie jest jej ogromnie bliska, dlatego bez wahania zaangażowała się we współpracę ze szwedzką marką. Efekty jej pracy zobaczycie w osobnej galerii.
fot. Mathias Nordgren / KappAhl.com
Podczas gdy wszyscy zaproszeni goście powoli gromadzili się w galerii, na backstage'u show panowało totalne zamieszanie - 20 modelek zostało podzielonych na 4 grupy, a każda z nich ilustrowała inny z żywiołów.
Do ról, które miały za chwilę odegrać, dobrane zostały fryzury oraz makijaże. Zakulisowe ujęcia z etapu przygotowań hair & makeup możecie obejrzeć tutaj.
Obok: Anita Komar i Paulina Szwaj z KappAhl Polska oraz redakcja MIUMAG.
fot. Mathias Nordgren / KappAhl.com
KappAhl zadbał o to, by ekologiczna była nie tylko kolekcja, ale także cała oprawa show. Koktajle ze świeżymi kwiatami i miniaturowe przekąski skąpane w zieleni są spójne z filozofią DREAMS THROUGH A LENS.
Co ciekawe, aż 24% produktów KappAhl oznaczonych jest certyfikatem zrównoważonego rozwoju, a ambicją marki jest, aby cała wykorzystana przez nią bawełna była ekologiczna najpóźniej do roku 2020.
fot. Mathias Nordgren / KappAhl.com
KONKURS
MIUMAG & KappAhl, będąc po wrażeniem filozofii Future Friendly Fashion, zapraszają do wzięcia udziału w konkursie. Do wygrania karta podarunkowa na zakupy w KappAhl o wartości 500 zł!
Co trzeba zrobić, aby wygrać? Napisz nam, czym jest dla Ciebie moda ekologiczna. Na wasze odpowiedzi czekamy pod adresem [email protected]. W tytule maila należy podać hasło DREAMS THROUGH A LENS. Na zgłoszenia czekamy do 20 maja 2015 do godziny 23:59. Wyniki konkursu zostaną podane 26 maja jako update tej publikacji.
fot. Mathias Nordgren / KappAhl.com
FOLLOW KappAhl
KappAhl.com / DREAMS THROUGH A LENS
KappAhl na Instagramie @kappahl
KappAhl na Facebook.com