29
03
2017
Kampania Le Petit Trou ss 2017: Groszki i przeźroczystości
Le Petit Trou ss 2017
Le Petit Trou prezentuje uwodzicielską kampanię ss 2017.
Za obiektywem stanął Stanisław Boniecki, a w roli głównej wystąpiła Zuzanna Krzątała (MODEL PLUS). Sesja odbyła się w loftowym mieszkaniu w Nowym Jorku, a jej intymny, domowy klimat pozwolił na idealne wyeksponowanie przeźroczystości, groszków i retro motywów królujących w nowej kolekcji Le Petit Trou.
Na letni sezon projektantka Zuzanna Kuczyńska proponuje wysoko wycięte body wzorowane na krojach z lat 80., transparentne komplety bielizny zdobione wzorem kropek w wersji mini i maxi, miękkie staniki z falbankowym wykończeniem, koronkowe szlafroki, wysoko zabudowane majtki w stylu vintage oraz proste, transparentne figi.
Całość łączy nieodłączna mała dziurka Le Petit Trou zdobiąca tył każdego projektu.
Le Petit Trou ss 2017
W 2013 roku Zuzanna Kuczyńska zapragnęła projektować równocześnie zmysłową, piękną i wygodną bieliznę – coś, co sama chciała nosić, jednak nie mogła znaleźć w ofercie większości dostępnych kolekcji. Tak powstała marka Le Petit Trou słynąca z bielizny ozdobionej niewielkim, frywolnym rozcięciem, do którego odnosi się już sama nazwa brandu.
Zaskakujący detal, wysoka jakość materiałów, komfort, nowoczesny design.
Projektantka deklaruje, że bielizna ma magiczną moc i wpływa na umysł, nastrój, emocje oraz poczucie własnej wartości.
Le Petit Trou ss 2017
Le Petit Trou ss 2017
Le Petit Trou ss 2017
Le Petit Trou ss 2017
Le Petit Trou ss 2017
Le Petit Trou ss 2017
Le Petit Trou ss 2017
Le Petit Trou ss 2017
Le Petit Trou ss 2017
Le Petit Trou ss 2017
Le Petit Trou ss 2017
Le Petit Trou ss 2017
Le Petit Trou ss 2017
Le Petit Trou ss 2017