27
01
2016
Kampania Kenzo ss 2016 z Abbey Lee Kershaw
Kenzo ss 2016
Od kampanii w artystycznym duchu haute couture aż po surowe, realistyczne ujęcia...
Dom mody Kenzo powoli odchodzi od dotychczasowej koncepcji reklamowej. Zamiast futurystycznych pomysłów, fabularnych rozwiązań, surrealizmu oraz techniki kolażu, marka zaczyna stawiać na surowe, niemalże nieobrobione fotografie osadzone w zwyczajnym plenerze. Kolorowe, awangardowe tło zastąpiła naturalna sceneria, a nadrealizm zamienił się w codzienność.
Przy okazji tworzenia ostatnich kampanii duet kreatywny Kenzo – Humberto Leon i Carol Lim -– miał okazję współpracować z reżyserem kina New Queer Cinema – Greggiem Araki oraz zespołem Toiletpaper Magazine. Natomiast w najnowszej sesji wizerunkowej na sezon ss 2016 fotograf Ryan McGinley sięgnął po popularną obecnie, polaroidową stylizację.
Bohaterami historii zatytułowanej Snow Bird zostali
Abbey Lee Kershaw i Cameron Gentry.
Para włóczy się po rozgrzanych słońcem pustkowiach, pomiędzy porzuconymi przyczepami i samochodami, prezentując eklektyczne wzory i sportowy szyk spod znaku Kenzo. Na tym jednak nie koniec! Spot reklamowy Kenzo w reżyserii Sean Baker będzie dostępny od 3 lutego na stronie kenzo.com/snowbird.
Kenzo ss 2016
Kenzo ss 2016
Kenzo ss 2016