07
09
2018
Ile Dior zarobił na ślubie Chiary Ferragni? #TheFerragnez
#TheFerragnez
W miniony weekend w sycylijskim miasteczku Noto odbył się ślub Chiary Ferragni i Fedeza. Specjalnie na tę okazję dom mody Dior ubrał pannę młodą w aż dwie zaprojektowane specjalnie dla niej kreacje - pierwszą, bardziej tradycyjną suknię haute couture, oraz drugą - absolutnie osobistą, nawiązującą do momentu zaręczyn pary. W niecały tydzień po trwającej praktycznie 3 dni uroczystości, przyszedł czas na finansowe analizy, których podjęła się platforma Launchmetrics, wyliczając potencjalne zyski z kampanii pod hasłem #TheFerragnez.
Według Launchmetrics "kampania ślubna" Chiary, biorąc pod uwagę wyłącznie zaangażowanie pod jej postami na Instagramie, zainteresowanie hashtagiem #TheFerragnez oraz wzrost popularności konta Dior, mogła być warta 5,2 mln dolarów.
Na spektaklularnym evencie zyskali również przy okazji Prada, Alberta Ferretti oraz Lancôme, którzy przygotowali look na kolację próbną, stroje dla druhen oraz beauty look'i na cały weekend.
#TheFerragnez
#TheFerragnez