20
07
2018
Dior Saddle: Maria Grazia Chiuri wskrzesza kultową torebkę
Dior rozpoczął kampanię promującą tegoroczną edycję
kultowej niegdyś torebki Saddle.
Model w tym sezonie przeżyje drugą młodość za sprawą Marii Grazii Chiuri, która zdecydowała się wskrzesić dzieło Johna Galliano z przełomu XX i XXI wieku. Ówczesny dyrektor kreatywny Dior zaprojektował ją w 2000 roku, tworząc absolutny obiket pożadania między innymi fanek Sex and the City, które masowo powielały look noszącej ją Carrie.
W tym roku Saddle wyląduje na półkach Dior w unowocześnionej, nieco większej wersji w 3 opcjach - gładkiej, drukowanej w logo oraz patchworkowej. Zapowiadająca się na sprzedażowy hit torebka już trafiła w ręce influencerek, między innymi Eleny Perminovej oraz Chiary Ferragni, a lada chwila pojawi się w butikach, dopełniając premierę kolekcji Fall 2018.