02
09
2017
COS jesień - zima 2017/18: Kampania dla niej & dla niego
COS jesień - zima 2017/18
Przepełnione duchem artystycznej wizji wnętrza fundacji Joan Miró
w Barcelonie, stanowiły idealne tło dla odważnej kolekcji COS
dla kobiet i mężczyzn.
Czuję potrzebę osiągania maksymalnej intensywności za pomocą minimalnych nakładów. - mawiał Joan Miro. Fundacja, wypełniona pracami artysty i wizjonera to wymarzona sceneria dla nowej, zuchwałej w swej prostocie damskiej kolekcji COS. Wznosząca się wysoko nad Barceloną, na wzgórzu Monjuic, Fundacja otworzyła swoje drzwi w 1975. Pieczę nad tym niezwykłym projektem sprawował architekt i projektant przestrzeni miejskich, Josep Lluis Sert.
Premierze nowej kampanii towarzyszy nowe wydanie magazynu marki, które dostępne będzie online na stronie cosstores.com i w sklepach stacjonarnych COS od 22 września 2017. Nowe wydanie to zachwyt nad innością, kreatywna gra odmiennych, a czasem nawet sprzecznych ze sobą form artystycznych takich jak sztuka, architektura, gra aktorska czy muzyka.
To już 21. wydanie, w którym znajdą się tematyczne i wizualne
historie, oraz wywiady i cztery sesje zdjęciowe.
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18
COS jesień - zima 2017/18