21
12
2016
Bobbi Brown opuszcza autorską markę po 25 latach
Bobbi Brown
Wraz z końcem 2016 roku szykują się rewolucyjne zmiany w BOBBI BROWN.
Po 25 latach istnienia marki odchodzi z niej sama założycielka.
Bobbi Brown zaczynała karierę w branży w dekadzie 80s. Początkowo malowała modelki za kulisami sesji zdjęciowych i pokazów mody, aż w 1991 roku odważyła się założyć własny brand kosmetyczny. Kilka lat później szyld został sprzedany koncernowi Estée Lauder, ale makijażystka zachowała pełną kontrolę kreatywną nad działalnością. Jej motywacją była niszowa filozofia dotycząca makijażu.
Lata 80. stały pod znakiem mocnego make-upu całkowicie zmieniającego
kobiecy wygląd. Bobbi marzyła jednak o pracowaniu z kosmetykami, które
subtelnie wydobywałyby naturalne piękno.
Dzięki swoim pomysłom zaprojektowała kilka kultowych produktów, które sprzedają się do dziś, w tym serię cieni do powiek w tonacji brązu i beżu, linię dziesięciu szminek typu my-lips-but-better oraz kolekcję wygodnych podkładów w sztyfcie. Dodatkowo zajmowała się również innymi projektami, m.in. została mianowana redaktor naczelną Yahoo Beauty i napisała kilka książek na temat urody. Na razie wizażystka nie zdradziła jeszcze, jakie są jej dalsze plany i czym zajmie się po opuszczeniu autorskiego brandu.
Instagram @bobbibrown
Obchody 25-lecia marki były kamieniem milowym, który uzmysłowił mi, że przyszedł czas na otwarcie nowego rozdziału i zajęcie się nowymi przedsięwzięciami.
– Bobbi Brown