20
05
2020
YOPE #wstronęsłońca: Kampania Zuzy Krajewskiej
YOPE #wstronęsłońca
Nowa kampania YOPE udowadnia, że ta marka to
nie tylko produkty – to filozofia świadomego życia z troską
o siebie, o naszą społeczność i o planetę, na której żyjemy.
Za obiektywem sesji stanęła Zuza Krajewska, która przygotowała fotograficzną interpretację kampaninego hasła #wstronęsłońca. Całość prezentuje trzy nowe serie kosmetyków Yope, które zaskakują świeżością kultowych zapachów w niebanalnych duetach: Bez i wanilia, Mandarynka i malina oraz Rabarbar i róża. Każda z linii zawiera dobrze znane i lubiane klasyki Yope, niezastąpione w codziennej pielęgnacji: mydło do rąk, żel pod prysznic, balsam do ciała oraz krem do rąk.
YOPE #wstronęsłońca
„ ”
To była najprzyjemniejsza sesja wiosny. Delikatna i pełna letniego,
słonecznego światła. Zrobiłyśmy ją z Anią Szczęsny w warunkach
domowych, popijając kawę, żartując i używając pięknie pachnących
kosmetyków. Kobieca czułość w czasach izolacji.
Myślę, że ta odrobina ciepła i komfortu jest nam teraz
bardzo potrzebna. Pójdźmy wszyscy w stronę słońca!
Oczywiście rozsądnie i uważając na siebie nawzajem.
– Zuza Krajewska
YOPE #wstronęsłońca
YOPE #wstronęsłońca
YOPE #wstronęsłońca
YOPE #wstronęsłońca
YOPE #wstronęsłońca
YOPE #wstronęsłońca
YOPE #wstronęsłońca
YOPE #wstronęsłońca
YOPE #wstronęsłońca
YOPE #wstronęsłońca
YOPE #wstronęsłońca
YOPE #wstronęsłońca
YOPE #wstronęsłońca