26
05
2023
Marka Roger&Gallet w Polsce: Zapachy w stylu well-being
Roger&Gallet
Kultowa marka Roger&Gallet znana z francuskiej sztuki
well-being wchodzi na polski rynek.
Laboratoire Native Polska, która w swoim portfolio ma także takie brandy jak Lierac, Phyto, Jowae wprowadza ikoniczny szyld, którego istota tkwi w głębokim czerpaniu wszystkiego co najlepsze z natury. Od 1862 roku tworzy produkty, czerpiąc inspirację ze średniowiecznych ogrodów, w których uprawiano lecznicze, aromatyczne rośliny.
To one są podstawą magicznej opowieści, w której słowa
zamieniają się w delikatnie otulające skórę zapachy,
o niepowtarzalnych formułach i aromatach,
opracowane przez słynnych mistrzów perfumiarstwa.
Roger&Gallet
Kolekcja Roger&Gallet składa się z ośmiu
zapachów well-being: czterech w linii
relaksującej i czterech w energetyzującej.
Fleur de Figuier, Rose, Feuille de thé i Neroli koją zmysły, natomiast Gingembre Rouge, Bois d'Orange, Cédrat i Fleur d'Osmanthus działają na nie pobudzająco. Ponadto w ofercie dostępna jest kultowa woda kolońska Jean Marie Farina oraz znane na całym świecie okrągłe mydła oraz żele pod prysznic i kremy do rąk, które posiadają właściwości naturalnie korzystne dla ciała i umysłu.
Roger&Gallet
Roger&Gallet od setek lat korzysta z oryginalnych receptur
przekazywanych z pokolenia na pokolenia, w ponad
90% opartych na naturalnych składnikach.
Formuły te dbają o skórę, a także w udowodniony klinicznie
sposób wpływają na emocje i dobre samopoczucie, co odgrywa
ważną rolę w tworzeniu życia opartego na harmonii i self-care.
Warto dać się oczarować subtelną wonią róż, orzeźwiających
cytrusów, czy egzotycznych kwiatów.
Roger&Gallet
Roger&Gallet
Roger&Gallet