25
10
2023
Limitowane edycje na Różowy Październik 2023
Estée Lauder
Październik, jako miesiąc świadomości raka piersi,
maluje się na różowo. Tradycyjnie już, do akcji dołączają się
globalne marki i prezentują wyjątkowe limitowane
edycje zaprojektowane w szczytnym celu.
Jak co roku, w projekt intensywnie angażuje się Estée Lauder Companies, kontynuując tym samym dziedzictwo Evelyn H. Lauder i podkreślając element DNA ELC jako globalnego lidera walki z rakiem piersi. W 1992 roku to właśnie Evelyn H. Lauder stworzyła różową wstążkę i zapoczątkowała Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi, kładąc podwaliny pod globalny ruch skupiony wokół misji, którą da się sprowadzić do prostego hasła: wspólnie połóżmy kres rakowi piersi i wyeliminujmy go z naszego życia.
Estée Lauder
Estée Lauder na Różowy Październik 2023
Marka prezentuje serum Advanced Night Repair w limitowanym
opakowaniu, oddając hołd i wspierając świadomość raka piersi.
Równocześnie pojawiła się kolekcja Empowered in Pink Pure Color Lipstick Collection. Linię wyróżniają wyraziste odcienie, rewelacyjny kolor i wysoka trwałość. Szminka z dwoma wkładami występuje w zestawie w jedynej w swoim rodzaju różowej kosmetyczce. Do wyboru są trzy odcienie: Rebelious Rose Love Bite i Power Kiss.
Guess
Guess na Różowy Październik 2023
Już po raz dziesiąty, marka Guess Watches, w ramach
akcji Pink October oraz swojej współpracy z fundacją
The Get In Touch, prezentuje limitowany model zegarka
stworzony, aby wspierać walkę z rakiem piersi.
Tegoroczny zegarek biżuteryjny Sparkling Pink został zaprojektowany we współpracy z prezeską fundacji – Betsy Nilan. Model stanowi wyjątkowe połączenie stylu i funkcjonalności. Jego smukła koperta o średnicy 38 mm, utrzymana w kolorze różowego złota, ozdobiona jest dwurzędowym obramowaniem ze złotych i różowych kryształków. Część dochodu z jego sprzedaży zostanie przekazana bezpośrednio fundacji The Get In Touch.
Clinique
Clinique na Różowy Październik 2023
Bestselerrowy krem Moisture Surge 100H pojawia się
w limitowanej edycji, aby wspierać świadomość raka piersi.
Odświeżający, beztłuszczowy żel-krem z biofermentem z aloesu i kwasem hialuronowym głęboko nawilża skórę, nadając jej jędrność i blask. Jest lekki, a jednocześnie wnika w skórę, zapewniając jej długotrwałe nawilżenie. W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder, Clinique przekaże 20% z sugerowanej ceny detalicznej tego produktu na konto fundacji wspierających badania, edukację i dostęp do usług medycznych.
Lilou
Lilou na Różowy Październik 2023
Polska marka Lilou zdecydowała się wesprzeć inicjatywę
zakupu Onkowyprawek dla pacjentek onkologicznych.
Różowa wstążka symbolizująca wsparcie i profilaktykę raka piersi w połączeniu z symbolem miłości, czyli zawieszką w kształcie serca, tworzy talizman o wyjątkowej mocy. Ze sprzedaży każdego modelu tej bransoletki, marka przekażekwotę 20 zł na zakup Onkowyprawek, czyli niezbędnego wyposażenia dla osoby rozpoczynającej chemioterapię, które składa się między innymi z koca, chusty, czapki, pojemnej torby oraz butelki termicznej.
La Mer
La Mer na Różowy Październik 2023
Słynny Creme de la Mer The Moisturizing Cream
teraz dostępny w nowej, różowej odsłonie.
Luksusowy krem z regenerującym komórki eliksirem Miracle Broth i bogatą w antyoksydanty herbatą z limonką nasyca skórę głębokim, kojącym nawilżeniem, chroni ją w ciągu dnia i wspomaga jej naprawę w nocy. Efekt? Tuż po nałożeniu podrażnienia znikają, a w miarę regularnego stosowana skóra staje się sprężysta, linie i zmarszczki ulegają znaczącemu wygładzeniu, a cera odzyskuje promienny, młodzieńczy wygląd.
Olivia Garden
Olivia Garden na Różowy Październik 2023
W październiku szczotki do włosów Olivia Garden
przybierają różowe barwy.
Jak co roku, marka angażuje się w promocję profilaktyki raka piersi we współpracy z organizacją Amazonki, zachęcając do tego fryzjerów i ich klientki w ramach kampanii Róż po zdrowie. W ramach akcji, limitowana edycja modelu Fingerbrush jest dostępna w dwóch energetycznych odcieniach: Neon Pink i Neon Purple.
Bobbi Brown
Bobbi Brown na Różowy Październik 2023
Marka prezentuje limitowaną edycję Powerful Pinks Crushed
Oil-Infused Gloss Duo Proud to Be Pink.
To dwa nieklejące się błyszczyki do ust nasycone mieszanką bogatych w substancje odżywcze olejków, oferujące komfort i wykończenie „na wysoki połysk”. Oba produkty umieszczono w limitowanym, inspirowanym różową wstążką opakowaniu. W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder, marka przekaże 20% sugerowanej ceny detalicznej tego produktu.
Clinique