11
10
2019
La Mer by Sorrenti: Limitowana edycja kultowego kremu
La Mer by Sorrenti
Marka La Mer zaprosiła legendarnego fotografa Mario Sorrenti
i jego córkę, wschodzący talent, Gray Sorrenti, do zaprojektowania
nowej artystycznej wizji kultowego słoika Créme de la Mer.
W swojej pierwszej wspólnej pracy, duet ojciec-córka przechwytuje wspomnienia niezliczonych lat spędzonych nad morzem we własnych artystycznych narracjach wizualnych i wokalnych. Mario i Gray rozpoczynają kampanię La Mer Edge of the Sea nową, zachwycającą interpretacją ducha marki La Mer. Jej filarem jest ich miłość do oceanu, wiecznej muzy La Mer.
La Mer by Sorrenti
Nadmorska sceneria sesji została wybrana
nieprzypadkowo. Nieustająca dynamika mórz
i oceanów leży u źródeł inspiracji La Mer.
Podobnie jak marka, legendarna fotografia tworzona przez Mario Sorrenti jest klasyczna i nowoczesna, słynąca z najwyższej jakości. Gray natomiast, zyskała popularność wśród wpływowych artystów, którzy kreują nowe trendy w modzie i sztuce. Jej obrazy wywołują surowe, młodzieńcze emocje i mają w sobie niebywałą ekspresję artystyczną.
La Mer by Sorrenti
Mario i Gray Sorrenti stworzyli projekty opakowań dla dwóch
kremów z limitowanej kolekcji Crème de la Mer, dzieląc się
swoją wyjątkową, oszałamiającą czarno-białą fotografią.
Crème de la Mer o bogatej konsystencji to produkt odżywczy i regenerujący, od którego wszystko się zaczęło. Crème de la Mer wzbogacony eliksirem The Miracle Broth emanuje cudowną, kojącą energią morza. W efekcie skóra jest głęboko nawodniona i pełna energii, nabiera promiennego blasku i zachwyca młodym wyglądem.
La Mer by Sorrenti
La Mer by Sorrenti
La Mer by Sorrenti
La Mer by Sorrenti
La Mer by Sorrenti
La Mer by Sorrenti
La Mer by Sorrenti
La Mer by Sorrenti
La Mer by Sorrenti
La Mer by Sorrenti
La Mer by Sorrenti
La Mer by Sorrenti
La Mer by Sorrenti
La Mer by Sorrenti