20
12
2016
Indywidualna pielęgnacja włosów z Kérastase #beauty #day
Kérastase Beauty Day
Kérastase to bardzo indywidualna pielęgnacja dla wyjątkowych włosów.
Ponieważ kobiety postrzegają swoje włosy jako osobiste wyrażenie własnej osobowości, Kérastase oferuje im spersonalizowaną pielęgnację łączącą ekspertyzę najlepszych fryzjerów na świecie z wiedzą zespołu naukowego, pracującego z najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie włosów. Nowe, indywidualnie dopracowane usługi, zbliżają markę do kobiet bez względu na to skąd pochodzą.
Włosy - osobiste wyrażenie tożsamości
Pierwszą rzeczą, jaką zauważamy u kobiety to jej jasne, ciemne, krótkie lub długie włosy. To włosy jako pierwsze zdradzają nam jej osobowość, siłę. Są również bronią uwodzenia, manifestacją pewności siebie w życiu. Włosy stanowią dla niej sposób wyrażania własnej osobowości. Dla wielu sławnych kobiet włosy stały się integralną częścią wizerunku - od legendarnie grubych, opadających kaskadą loków Diany Ross, po precyzyjną grzywkę Anny Wintour.
Kiedy kobieta mówi, Kérastase jej słucha. Wierząc, że włosy każdej kobiety powinny być wyjątkowe - powinny być wszystkim tym, czego ona pragnie - wyrazem jej bardzo indywidualnej tożsamości. Każda kobieta zasługuje na to, aby wyglądać jak najlepiej. Ale zanim wyrazi swoją unikalną osobowość, musi zadbać o kondycję włosów i skóry głowy. Pod uwagę trzeba wziąć wiele czynników - wszystkie tworzą potrzebę posiadania spersonalizowanej pielęgnacji i kuracji.
Czynnik 1: Rodzaj włosów
Włosy różnią się od siebie. Znaczenie ma pochodzenie etniczne, różnice regionalne i uwarunkowania genetyczne w naszych własnych rodzinach - różnorodność rodzajów włosów jest ogromna. Nie ma jednego rozwiązania, które będzie dopasowane do każdej kobiety na całym świecie.
Czynnik 2: Stan skóry głowy
Istnieje wiele dolegliwości związanych ze skórą głowy - od łupieżu po wrażliwą, suchą i swędzącą skóry głowy, które dalej komplikują specyficzne potrzeby włosów kobiet.
Czynnik 3: Kwestie zewnętrzne i wewnętrzne
Włosy codzienne wystawiane są na próbę zarówno przez czynniki wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Swój udział mają w tym takie aspekty jak stres, starzenie, dieta i brak snu. Do tego należy dodać szkodliwe czynniki zewnętrzne, takie jak zanieczyszczenie środowiska, słońce, wiatr i zabiegi chemiczne, przez które wygląd włosów i ich stan mogą wydawać się poza kontrolą.
Kérastase Beauty Day
Marka Kérastase stworzyła innowacyjne produkty i rytuały dla zapewnienia nieskazitelnych, szytych na miarę rezultatów. Dzięki temu każda kobieta będzie mieć fryzurę pełną elegancji i równowagi.
Historyczny lider pielęgnacji włosów
Od 1964 roku marka Kérastase oferuje szyte na miarę rozwiązania, które odpowiadają specyficznym potrzebom włosów, skóry głowy i stylu życia kobiet. Wizja luksusowej pielęgnacji włosów połączona z najnowszymi osiągnięciami w nauce, szybko zyskała uznanie nowego pokolenia niezależnych kobiet. Marka nadal przesuwa granice, pisząc nową kartę historii marki.
Wszystko zaczyna się od obietnicy bardzo spersonalizowanej pielęgnacji dla wyjątkowych włosów. Razem z nowym standardem doskonałości pojawia się kampania wizualna, w której główną rolę odgrywają kobiety. Marka na nowo opracowała opakowania, które są bardziej eleganckie i przyjazne środowisku, charakterystyczne dla Kérastase. Dopasowanie to nowy luksus, a sztuka personalizacji jest specjalnością Kérastase.
Kérastase Beauty Day
Nowe ambasadorki marki
Z każdą nową kampanią wizerunkową Kérastase łamie tradycyjne kody. Zostawiamy za sobą bujną kaskadę wspaniałych, ale prawie nierealnych włosów, aby pokazać kobietę. To ona, a nie jej włosy, są nowymi ambasadorkami naszej marki. W obiektywie osławionego fotografa, Petera Lindbergha, widzimy ją uchwyconą w chwilach determinacji, radości czy satysfakcji. Jej włosy podążają za jej nastrojem, odzwierciedlają jej emocje.
W nowej kampanii marki występują trzy bardzo prawdziwe kobiety. Są one nowoczesne, urzekające i zaangażowane. Każda tworzy nową definicję piękna, ponieważ każda odgrywa aktywną rolę w zmienianiu świata.
Cameron Russell jest aktywistką i supermodelką. Chodziła po wybiegach Chanel czy Victoria’s Secret. Margaret Zhang to założycielka i dyrektor kreatywna shinebythree.com. Jest australijską fotografką, pisarką i stylistką mieszkającą w Nowym Jorku. Toni Garrn miała 14 lat kiedy zauważono ją na ulicach Nowego Jorku, a kiedy w 2008 roku podpisała kontrakt z Calvin Klein jej kariera nabrała tempa.
Kérastase Beauty Day
Luksus stworzony na nowo
- Kérastase wprowadza na rynek całkiem nowy wizerunek, czym uświetnia nową wizję spersonalizowanej pielęgnacji. Graficzne kody przemienione zostają w lepsze wyrażanie luksusu, przyjemności i harmonii między różnymi liniami produktów. Każdy klejnot odzwierciedla unikalną, bliską relację między kobietą a jej produktami do pielęgnacji, osobistą chwilę przyjemności.
Nowe sylwetki produktów mają bardziej harmonijne kształty, subtelne satynowe kolory i pozłacane nakrętki. Nowy projekt wyraża nowoczesność z odrobiną klasyki. Z przodu opakowania widoczne jest logo z dużą literą K i monogramem, dzięki czemu marka jest natychmiast rozpoznawana. Kolejna litera K wyryta jest w górnej części każdej nakrętki, co wpływa na bardziej wyrafinowany efekt wizualny.
Ponieważ nie ma jednej kobiety Kérastase, nie ma jednego wizerunku pięknych włosów, ani też jednej, ogólnej potrzeby włosów, dlatego marka stale poszerza ofertę, włączając do niej spersonalizowane rytuały pielęgnacji włosów i skóry głowy.
Kérastase Beauty Day
Spersonalizowana diagnoza jest podstawowym, pierwszym etapem każdej konsultacji Kérastase.
Jest to również wyjątkowy moment na rozmowę z fryzjerem. Ten 4-etapowy proces pozwala mu określić właściwą kurację czy też połączenie kuracji, aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby klienta. Ponieważ diagnoza ma tak kluczowe znaczenie, marka Kérastase odsłania na swojej stronie internetowej nową e-platofrmę. Dwadzieścia pytań dotyczących włosów i stylu życia pomogą kobietom określić profil włosów w zaledwie trzy minuty.
Kérastase przywołuje dobre samopoczucie, blask, objętość, pielęgnację i luksus. To marka oferujące pielęgnację na absolutnie każdy problem włosów. Rytuały wzajemnie się uzupełniają i zawsze dbają o włókno włosów.
- Eric Pfalzgraf, założyciel marki Coiffirst
Kérastase Beauty Day
Marka jako pierwsza stworzyła rutynę 1, 2, 3:
kąpiel, pielęgnacja i teksturyzacja.
Każda gama posiada własny zapach opracowany przez specjalistów Kérastase w dziedzinie wyrafinowanej perfumerii. Dla gamy Nutritive specjalny zapach opracowano z drzewa królewskiej pomarańczy, rozjaśnionego nutami bergamotki. W przypadku Chronologiste marka Kérastase współpracowała z Alerto Mortillas, czołowym kreatorem zapachów i twórcą zapachu Flower Kenzo, i to on opracował unikalny zapach produktów tej gamy.
Z każdym ruchem włosów kobiety ich ulotny zapach intryguje i zachwyca, tworząc efekt niezapomnianego wyrafinowania.
Również częścią tego doświadczenia są konsystencje Kérastase, obfite, szlachetne i zmysłowe. Kobiety mocno przywiązują się do nich, ponieważ wywołują u nich poczucie dopieszczenia. Dogłębny, delikatny masaż towarzyszy pielęgnacji w salonie, zapewniając relaks ciała i umysłu. To typowe dla Kérastase, aby oferować każdej klientce trwałą chwilę przyjemności. Rytuały odtworzyć można w domu, oferując sobie dopełnienie chwili wyjątkowej pielęgnacji.
Kérastase Beauty Day
Kérastase Beauty Day w Warszawie
Do świata Kérastase zostało zaproszonych 50 wyjątkowych gości - wśród nich dziennikarki luksusowych tytułów, redaktorki portali oraz blogerki urodowe i modowe.
Podczas spotkania wszyscy goście mieli okazję odbyć indywidualną rozmowę z Edukatorkami Kérastase - Anną Lawendą i Iwoną Petryk. Edukatorki po przeprowadzeniu wywiadu wykonywały profesjonalną diagnozę skóry głowy i włosów, a następnie dobierały produkty szyte na miarę potrzeb każdego gościa. Ponadto można było skorzystać z porady K-stylisty - Rafała Czpaka, który proponował dopasowaną stylizację.