20
12
2017
Dior Capture Youth: Kampania z Carą Delevingne
Dior Capture Youth
Dom mody Dior rozwija swoje pielęgnacyjne portfolio o 5 rodzajów serum i odżywczy krem z linii Capture Youth.
Kosmetyki wypełnione antyoksydantami i wzmocnione o wyciąg z irysa mają za zadanie zablokować oznaki starzenia, zanim jeszcze się pojawią. Kluczem pielęgnacji anti-age według Dior jest wzmacnianie potencjału skóry oraz działanie tu i teraz: by natychmiast zapobiec pierwszym zmarszczkom, wiotczeniu skóry, przebarwieniom i utracie jędrności.
Całość produktów można dowolnie ze sobą w mieszać w myśl zasady mix and match, aby jeszcze lepiej dopasować pielęgnację do swoich potrzeb i uzyskać szyte na miarę rezultaty.
W kolekcji znalazło się serum wypełniające drobne zmarszczki i przywracające skórze elastyczność Plump Filler z dodatkiem fermentowanej pszenicy, rozświetlające Glow Booster Serum bazujące na śliwce moringa, napinające Lift Sculptor z herbacianymi polifenolami, matujące Matte Maximizer z ekstraktem z trzciny cukrowej, kojące zaczerwienienia Redness Soother z peptydami z bawełny oraz zaawansowany krem odmładzający i wygładzający.
Każdy z kosmetyków z linii Capture Youth w około 80% oparty jest na składnikach naturalnych.
Dior Capture Youth
Kolekcja dedykowana jest nowej generacji zadbanych, zdeterminowanych młodych kobiet.
W kampanii zatytułowanej WOMANIFESTO i przygotowanej przez Cass Bird wystąpiła brytyjska modelka Cara Delevingne. W serii spotów gwiazda opowiada nie tylko o działaniu kosmetyków Capture Youth, ale odkrywa również co dla niej znaczą hasła women oraz now. W tle rozbrzmiewają zaś dynamiczne nuty piosenki I am woman wykonywanej przez Jordin Sparks.
Linia Dior Capture Youth trafi do sprzedaży w styczniu 2018.
Dior Capture Youth
Dior Capture Youth