06
11
2019
Przebudowa świata w kampanii Lego Rebuild The World
Lego Rebuild The World
Właśnie wystartowała najnowsza kampania LEGO
pod hasłem Rebuild The World, która ma na celu
rozwijanie kreatywności następnego pokolenia.
W jej ramach marka i globalni artyści zachęcają
dzieci do przebudowy świata.
Dzieci na całym świecie mogą uczestniczyć w projekcie Rebuild The World, dzieląc się swoimi pomysłami i konstrukcjami w aplikacji Lego Life albo za pośrednictwem strony internetowej. System zabawy Lego stanowi od dawna najlepszą platformę do twórczej ekspresji i kreatywnego rozwiązywania problemów. Dzieci nie tylko wyobrażają sobie to, co zbudują, ale mogą po prostu to budować i przebudowywać, eksperymentować, łamać zasady, ponosić porażki i próbować od nowa.
Lego Rebuild The World
W kampanię Lego Rebuild The World zaangażowały się inspirujące postacie z całego świata, m.in. znany producent Mark Ronson czy 19-letni David Aguilar, który zbudował dla siebie protezę ramienia z klocków Lego. W Polsce, marka zaprosiła do współpracy trójkę znanych artystów, którzy zaprezentowali swoją interpretację hasła Rebuild The World.
Ania Augustynowicz, graficzka i animatorka, zaprojektowała
kolaż łączący klocki Lego z elementami fotograficznymi.
- Paweł Swanski, projektant i autor murali, pomalował model
samochodu Bugatti Chiron wykonany z klocków Lego,
a ilustratorka Ania Rudak przygotowała kompozycję
przedstawiającą świat przebudowany z Lego.
Lego Rebuild The World
Lego Rebuild The World
Lego Rebuild The World
Lego Rebuild The World