My Burberry
Dwie ikony brytyjskiej mody, słynny trencz, kultowa krata i… jeden niezwykły zapach. Twarzami nowych, totalnie londyńskich perfum My Burberry zostały Kate Moss i Cary Delevingne, które po raz pierwszy połączyły siły, aby stworzyć przebojowy duet przed obiektywem i na ekranie. Efekt? Kampania będąca kwintesencją stylu Burberry – zarazem klasyczna, seksowna, ponadczasowa.
Zdjęcia i film pod czujnym okiem dyrektora artystycznego Christophera Bailey’a wykonał wieloletni przyjaciel Kate Moss, mistrzowski Mario Testino (koniecznie przeczytajcie, jak się poznali). – Mario jest niesamowitym przyjacielem, a robienie z nim sesji jest zawsze zabawnym doświadczeniem. On ma tę zdolność do wychwytywania prawdziwych historii. – opowiada supermodelka – Dla Burberry chciał pokazać mnie i Carę w najbardziej naturalny sposób jak to tylko możliwe. Wiedziałam, że z Christopherem i Mario jesteśmy w stanie stworzyć coś naprawdę specjalnego i kultowego.
Tak powstała opowieść, która eksponuje nie tylko wyjątkowość mieszanki stworzonej przez słynnego perfumiarza Francis Kurkdijan, ale także ponadczasową naturę trencza z kraciastą podszewką. To właśnie pod połami beżowego płaszcza Burberry Kate i Cara skrywają się przed deszczem nowego zapachu, a ich zabawie towarzyszy kawałek I Put A Spell On You śpiewany przez Joss Stone.
– Trencz Burberry to klasyka. – podkreśla Kate – Uwielbiam fakt, że był noszony przez każdego, od gwiazd rocka na czele z Mickiem Jagger’em i Marianne Faithfull po artystów takich jak Lucian Freud, a nawet rodzinę królewską, i nadal wyglądał niesamowicie.
My Burberry
Podobnie uniwersalny i niezwykły zarazem jest My Burberry, który uwodzi nutami geranium, frezji, adamaszku i róży stulistnej, by przywoływać skojarzenia ze zroszonym deszczem, angielskim ogrodem. – To świeży i łatwy w noszeniu zapach. I bardzo elegancki. – zachwyca się Cara. – Możesz go nosić w dowolnym miejscu i czasie. – dodaje Kate.
My Burberry właśnie trafił do sprzedaży w w salonach marki na całym świecie oraz butiku online. W skład linii wchodzą olejek pod prysznic, mgiełka oraz cztery różne pojemności – 30 ml, 50 ml, 90 ml i 900 ml. Ta ostatnia zamknięta jest w ogromnym, kolekcjonerskim flakonie (takim samym, który wykorzystano podczas kręcenia spotu), a do kompletu dołączono szklano-metalową różdżkę do aplikowania zapachu.
Niezależnie od wielkości, każda butelka nawiązuje swoim designem do charakterystycznych elementów trencza: nakrętka wygląda jak guzik, podczas gdy ręcznie wiązana kokarda została wykonana z nieprzemakalnej gabardyny, którą w 1901 roku wynalazł Thomas Burberry.
u1OwrDmO8mY
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry
My Burberry
Ile kosztował ślub Seleny Gomez i Benny’ego Blanco? Rozbijamy rachunek (fakty i szacunki)
Bad Bunny wystąpi na Super Bowl 2026: co wiemy o halftime show
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć