Logotyp serwisu miumag.pl

COS jesień/zima 2013 – sieciowy lookbook z wielkimi aspiracjami!

Redakcja | Utworzono: 2013-07-17

1 / 12

Już wiemy: w tym roku po oversajzowe płaszcze z przytulnej wełny pomaszerujemy do COS. Najnowszy lookbook absolutnie nas zauroczył swoją geometryczną prostotą i dyskretnym minimalizmem.

 

Marka COS (Collection of Style) jest trochę jak projekt specjalny całego koncernu H & M Hennes & Mauritz AB – przeznaczona dla wszystkich fanatyków mody, ponadczasową klasykę ceni bardziej niż chwilowe trendy. Jeśli więc na nowy sezon szukacie wybujałych szpilek, metalicznych kolorów, wzorzystych żakardów albo torebek w fikuśnych fasonach, COS to zły adres.

 

W dużych ilościach znajdziecie tu za to geometryczne fasony, wysokiej jakości tkaniny i stonowaną kolorystykę, czyli wszystko, co uniwersalne i ponadczasowe, niebędące jedynie chwilową zachcianką, a inwestycją w garderobę na każdą epokę. Absolutną gwiazdą jesienno-zimowego lookbooka są płaszcze o mocnej, wyrafinowanej linii i dwurzędowym zapięciu, inspirowane topowymi projektami z wybiegów Jil Sander, Céline czy Givenchy. Najlepiej noszą się w zestawach z prostymi spodniami i miękkimi golfami, całość wykańczają sznurowane oksfordy z grubej i sztywnej skóry oraz duże torby pozbawione niepraktycznych detali. 

 

A ceny? Na pewno wyższe niż w H&M, ale jednak przystępniejsze niż w Zarze czy Massimo Dutti. Nowa kolekcja na sezon fw 2013/14 już niebawem pojawi się w warszawskim salonie przy ul. Mysiej 3, zakupów można również dokonywać za pośrednictwem internetowego sklepu marki

WIDEO

viral

Kosmetyczne FOMO na czerwiec 2025: 7 nowości, które rozpalają social media i pielęgnacyjne listy życzeń

trend alert