Kampania Jackie Soft by Gucci
Czy dom mody Gucci mógł wyobrazić sobie lepszą kandydatkę do roli gwiazdy uciekającej przed paparazzi w nowym spocie reklamowym niż… prawdziwą gwiazdę? Kate Moss była naturalnym wyborem: wie, jak ukrywać się za ciemnymi szkłami przed wścibskimi obiektywami i kocha piękne torebki. A właśnie o jeden przebojowy model tutaj chodzi!
Brytyjska supermodelka została twarzą kampanii Jackie Soft – szykownego worka uszytego z miękkiej skóry, który pojawił się na wybiegu Gucci fall 2014 w dziesięciu opcjach kolorystycznych. Teraz ta feeria barw – od delikatnych pasteli, przez gadzie desenie, po stonowane klasyki – króluje na ekranie w filmie wyreżyserowanym przez Andersa Hallberg pod kierownictwem artystycznym Riccardo Ruini, gdzie Kate wystąpiła u boku boskiego Clementa Chabernaud.
Atmosfera panuje tu iście gwiazdorska, jak na torebkę za gwiazdorską cenę przystało, wszak egzemplarz wspaniałej Jackie Soft kosztuje €2400.
GB8i-NRP7m0
Kampania Jackie Soft by Gucci
Kampania Jackie Soft by Gucci
Ile kosztował ślub Seleny Gomez i Benny’ego Blanco? Rozbijamy rachunek (fakty i szacunki)
Bad Bunny wystąpi na Super Bowl 2026: co wiemy o halftime show
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić