Z czego słynie dom mody GUCCI? Po pierwsze: akcesoria! W tym sezonie marka powraca do korzeni i centralnym punktem kampanii fw 2013/14 ustanawia najwspanialsze dodatki z nowej kolekcji: od gwiazdorskich okularów w wystrzałowych ramkach, przez torby w gadzi deseń, aż po czarne rękawiczki z miękkiej, błyszczącej skórki.
Wszystko to z wrodzoną elegancją prezentuje Abbey Lee Kershaw, przed obiektywem Mert & Marcus pozująca w duecie z boskimAdrienem Sahores. Jest mrocznie i zmysłowo – ciemne tło w odcieniu atramentu pozwala skupić całą uwagę na wyrazistej kolekcji, choć zainteresowanie skradają też krwistoczerwone usta i uwodzicielskie spojrzenia. Bo diabeł tkwi w szczegółach!
Przypomnijmy: W ubiegłym sezonie twarzami Gucci były Anja Rubik i Karmen Pedaru. Abbey przebywała wówczas na długim (modowym) urlopie, by poświęcić się swojej drugiej (aktorskiej) pasji i pojawić się na planie filmu Mad Max: Fury Road (niebawem premiera!). Udział w kampanii Gucci to jej wielki #comeback – czy mogło być lepiej?
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Bianca Censori – marka „BIANCA” startuje 13 października. Co już wiemy o debiucie Australijki?
Polski chłopiec w Hollywood – wszystko, co wiemy o synu Alicji Bachledy-Curuś i Colina Farrella
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice