YSL Black Opium
Zamknięta w eleganckim flakonie legenda domu mody Yves Saint Laurent, jeden z ikonicznych zapachów świata, zmysłowa mieszanka – magnetyczna, ale ciężka i nie dla każdego. Słynny Opium YSL powstał w 1977 roku, a jego dwuznaczna nazwa wzbudzała wtedy wiele kontrowersji, choć epoka sprzyjała śmiałym rewolucjom nie tylko w kwestii mody. Dzisiaj, prawie cztery dekady później, paryska marka prezentuje kolejny flanker osławionego pachnidła – Black Opium, czyli najmocniejszą i najbardziej rockandrollową ze wszystkich dotychczasowych interpretacji klasyka.
Perfumy zamknięte w ciemnym, zdobionym brokatem flakonie symbolizują tajemniczą stronę YSL i ponad wszystko grungowe inspiracje, które lansuje od kilku sezonów nowy dyrektor kreatywny, Hedi Slimane. Nad kompozycją pracował (we współpracy z Olivier Cresp i Honorine Blan) mistrzowski duet Nathalie Lorson i Marie Salamagne, pozwalając, aby obecne w dużych ilościach nuty kawy zdominowały pozostałe akordy, wśród których pojawiają się różowy pieprz, kwiat pomarańczy, jaśmin, wanilia, paczula oraz cedr.
Black Opium YSL trafił właśnie do sprzedaży w pojemnościach 30, 50 i 100 ml (Eau de Parfum). Twarzą kampanii została Edie Campbell, która pozowała przed obiektywem Txema Yeste oraz wystąpiła w iście paryskim spocie w reżyserii Daniel Wolfe’a. – Efektownie zuchwała w poszukiwaniu ekstazy. Wciągające? Okrutnie! – deklaruje w opisie filmu YSL. To naprawdę wypada zobaczyć!
71pQIFVFcGA
Trendy zapachowe 2025: jak świadomie wybierać perfumy i odkrywać nowe aromaty
Kylie Jenner stawia na bordo. Oto pedicure, który zdominuje jesienne trendy 2025
Perfumy na chłodne dni – 8 propozycji, które pachną jak przytulny sweter
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice