Do współpracy przy kreowaniu wizerunku jesienno-zimowej linii Aryton zaproszono jeden z najlepszych polskich duetów fotograficznych: Magdę Wunsche i Agnieszkę Samsel. Ich prace słyną z uwielbienia studyjnej prostoty i komunikacyjnego minimalizmu oraz wrażliwości na światło – podbijające graficzny charakter każdego ujęcia.
Tę koncepcję doskonale poczuła polska topmodelka Karolina Wąż, którą na twarz kampanii wybrano nie bez powodu. Już po fashion weekach fw 2011/12 portal models.com okrzyknął ją najgorętszą debiutantką sezonu, a od tego czasu udało jej się wystąpić na niemal wszystkich topowych wybiegach (od Fendi i Chanel, przez Just Cavalli i Trussardi, aż po Marca Jacobsa i BCBGMAXAZRIA) oraz pracować dla takich magazynów jak i-D, Dazed & Confused czy LOVE.
W kampanii Aryton pokazuje swoje nowe, jeszcze elegantsze oblicze, prezentując najmodniejsze barwy, faktury i fasony z kolekcji na tle gładkiego blasku porcelanowego marmuru. Absolutny HIT? Mocne, oversajzowe płaszcze o geometrycznej linii, do wyboru w kilku wyrazistych odcieniach. My rezerwujemy limonkę!
Kosmetyczne FOMO na czerwiec 2025: 7 nowości, które rozpalają social media i pielęgnacyjne listy życzeń
Quiz: jakim stylem ubierasz się na co dzień? 5 pytań, z którymi poznasz swój typ
Najbardziej zaskakujące kolory mody 2025 – 8 zaskakujących odcieni, które podbiją jesień
Louis Vuitton debiutuje z wyjątkową kolekcją. W rolach głównych stylistka gwiazd i koty
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić