Pierwszy raz w historii marki Coca-Cola, puszki i etykietki na butelkach zmieniają kolor: kultową czerwień zastępuje ekologiczna zieleń!
Do tej pory zielona Coca-Cola pojawiła się tylko w Argentynie, gdzie promuje się ją pod szyldem Life, by w duecie z trawiastym odcieniem wywoływał trafne EKO skojarzenia. Przyjazne dla środowiska są bowiem szklane i plastikowe butelki oraz puszki – wykonane w 30% z naturalnych materiałów i łatwo poddające się procesowi recyklingu.
Nowością okazuje się także zawartość stewii w recepturze samego napoju, który ani trochę nie zmienił swojego wyjątkowego smaku, ale znacząco stracił na kaloryczności. Stewia, jako słodzik naturalnego pochodzenia, jest 200 razy słodsza niż cukier, dlatego wystarczy użyć niewielkiej ilości, aby uzyskać doskonały smak bez zbędnych kalorii. Efekt? 18 kcal / 100 ml, podczas gdy klasyczna wersja ma 42 kcal / 100 ml.
Edycję Coca-Cola Life promuje romantyczne video z czarującym kawałkiem Kiss me (Sixpence None the Richer) w tle. Koniecznie zobaczcie!
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Bianca Censori – marka „BIANCA” startuje 13 października. Co już wiemy o debiucie Australijki?
Polski chłopiec w Hollywood – wszystko, co wiemy o synu Alicji Bachledy-Curuś i Colina Farrella
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?