Skóra, ćwieki, rock & roll! Kolekcja Diesel Black Gold fw 2013/14 doczekała się genialnej kampanii z Kasią Struss w roli głównej. Zdjęcia powstały we współpracy z redakcją Style.com, a nad realizacją grungowej wizji osobiście czuwał Andreas Melbostad – dyrektor kreatywny marki, który objął stanowisko dokładnie rok temu.
Towarzystwo było doborowe, jednak największe brawa należą się i tak fotografowi Kevinowi Sinclair’owi, bo idealnie udało mu się wyeksponować rebeliancki charakter skóry wyposażonej w zadziorne kolce i ćwieki. Polska modelka nosi je z pewną nutą buntu, który podkręca dodatkowo supermodny wet look – wycofane do tyłu, niedbale uczesane włosy to wymarzony dodatek do motocyklowej ramoneski!
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Bianca Censori – marka „BIANCA” startuje 13 października. Co już wiemy o debiucie Australijki?
Polski chłopiec w Hollywood – wszystko, co wiemy o synu Alicji Bachledy-Curuś i Colina Farrella
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?