Logotyp serwisu miumag.pl

Sasha Luss w kampanii Dior Addict It-Lash & It-Line

Redakcja | Utworzono: 2014-06-15

Dior Addict It-Lash

W letnim sezonie dom mody Dior przedstawia kolejne uzależniające nowości z rodziny Dior Addict – mascarę It-Lash oraz eyeliner It-Line. Twarzą trzepoczącej rzęsami kampanii została jedna z ulubienic Rafa Simona i stała modelka linii Dior Beauty, Sasha Luss, którą niedawno można było oglądać w roli ambasadorki Dior Addict Fluid Stick.

 

It-Lash to tusz dbający nie tylko o ekstremalną objętość, wyjątkową długość i zalotne podkręcenie włosków, bo dzięki neonowej palecie barw umożliwia stworzenie naprawdę ekscytującego makijażu. I tak, obok głębokiej czerni, do wyboru jest słodki róż, elektryzujący błękit oraz wyrafinowany fiolet – wszystkie z formułą opartą na lekkiej, żelowej konsystencji, która bez ryzyka wyschnięcia może być nakładana warstwa po warstwie dla uzyskania pożądanego efektu intensywności barwy. Jednocześnie, równomierną aplikację na całej powierzchni gwarantuje miękka i elastyczna szczoteczka z poręcznym i wygodnym uchwytem, ułatwiająca perfekcyjne pociągnięcie kolorem nawet krótkich włosków w kącikach oka. 

 

Na tym jednak nie koniec makijażowych rewelacji: dopłenieniem wachlarza rzęs jest czarna albo tęczowa kreska poprowadzona na powiece przy pomocy precyzyjnego It-Line (dostępnego w tych samych opcjach kolorystycznych co It-Lash). Ekskluzywny eyeliner w fomie płynnego żelu łączy czystość odcienia z intensywnym połyskiem i wysoką wydajnością.

 

Dior It-Lash ($26) oraz Dior It-Line ($31) są już dostępne w sklepie internetowym Sephora. Polecamy!

 

TLBeoeczfhg

 

DS1a6eOj3eY

Dior Addict It-Lash

WIDEO

viral

Zara – TOP 6 perfum na letnią randkę. Magia miłości ukryta w flakonie

trend alert