Playboy 60th Anniversary: Kate Moss by Mert & Marcus
To fakt, że ostatnie dwa dni mijają całej branży pod znakiem króliczka, ale nie codziennie zdarza się 60. rocznica powstania PLAYBOY’a i 40. urodziny Kate Moss. Najsłynniejszy nagi magazyn świata i brytyjska supermodelka wspólnie świętują przed obiektywem duetu Mert & Marcus, który zrobił nie jedną, a dwie okładki jubileuszowego numeru styczeń-luty 2014.
Kolekcjonerska edycja magazynu z jeszcze bardziej zalotną Kate, odwróconą pupą i puchatym ogonkiem w stronę obiektywu, ma formę albumu wypełnionego dodatkowymi atrakcjami w stylu posterów i niepublikowanych zdjęć by MM. Tytuł trafi do butików Marca Jacobsa oraz księgarni Book Marc 6 grudnia, jednak szanse na jego zdobycie będą spadać z każdą minutą od premiery, gdyż został wydrukowany w limitowanej ilości zaledwie 800 egzemplarzy.
Na szczęście projektant proponuje alternatywę: t-shirt oznaczony hashtagiem #KATEPLAYTEE można kupić za pośrednictwem sklepu internetowego marki już za $35. Dochód ze sprzedaży obu gadżetów zasili konto fundacji amfAR.
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Bianca Censori – marka „BIANCA” startuje 13 października. Co już wiemy o debiucie Australijki?
Polski chłopiec w Hollywood – wszystko, co wiemy o synu Alicji Bachledy-Curuś i Colina Farrella
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice