Po wielkim sukcesie pierwszej specjalnej kolekcji Oscar de la Renta x The Outnet, która zadebiutowała 26 lutego i w połowie sprzedała się jeszcze tego samego dnia, amerykański gigant znowu łączy siły z luksusowym outletem net-a-porter. Nowa odsłona współpracy, wprost wymarzona na pełen egzotycznych podróży sezon Resort 2013, ma mieć swoją premierę 17 grudnia, a jej twarzą została słynna, moskiewska fashion victim, Miroslava Duma.
Wśród dziewiętnastu projektów w linii pojawią się eleganckie sukienki, spódnice i topy nadrukowane feerią tropikalnych wzorów oraz kolorowych kropek i pasków. Każdy model stanowi osobną interpretację kultowej sylwetki Oscara de la Renty – podkreślającej talię i zaokrąglającej biodra dzięki perfekcyjnie skrojonym materiałom z nutą pożądanego w karnawale połysku. Dodatkiem do tej wspaniałej wakacyjnej gaderoby są suto zdobione, jedwabne apaszki, które można nosić na głowie, by wzorem modniś z lat 60. chronić fryzurę przed letnimi porywami wiatru.
Pomysłem jest zachwycona również sama Mira. – Kocham projekty Oscar de la Renta dla The Outnet, wszystkie te jedwabne sukienki i kobiece sylwetki. Są piękne, eleganckie i wyrafinowane. – opowiada.
Brzmi rozkosznie, jednak ceny nie kształtują się już tak słodko: każdy egzemplarz z kolekcji będzie kosztować od $325 do $1095.
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Bianca Censori – marka „BIANCA” startuje 13 października. Co już wiemy o debiucie Australijki?
Polski chłopiec w Hollywood – wszystko, co wiemy o synu Alicji Bachledy-Curuś i Colina Farrella
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice