Zanim M.A.C. spotkał Rihannę, z gwiazdami (a było ich sporo: Lady GaGa, Iris Apfel, Beth Ditto czy Nicki Minaj) chadzał wyłącznie na randki. Z super Barbadoską rozegrała się jednak zupełnie inna historia, którą rozpoczął płomienny romans z finałem w postaci trzyetapowej, autorskiej kolekcji do makijażu. Teraz robi się coraz poważniej, bo nie dość, że RiRi zaangażowała się w kolejną kolaborację z beauty gigantem, to jeszcze działa w naprawdę szczytnym celu.
Wraz z premierą nowego, wytypowanego przez artystkę odcienia kultowej już szminki Viva Glam, M.A.C. odkrywa kolejną odsłonę kampanii wspierającej misję M.A.C. AIDS FUND. Działająca od 1994 roku organizacja zbiera fundusze na pomoc nosicielom wirusa HIV oraz chorym na AIDS – niezależnie od płci, pochodzenia czy kraju zamieszkania. Jednak w odróżnieniu od wielu innych inicjatyw tego rodzaju, amerykański koncern przekazuje na realizację projektu dokładnie 100% wpływów ze sprzedaży, co oznacza, że w tym roku każdy cent wydany na szminkę Viva Glam by Rihanna trafi na konto fundacji.
Akcję promuje genialne zdjęcie autorstwa duetu Inez and Vinoodh.
Trendy zapachowe 2025: jak świadomie wybierać perfumy i odkrywać nowe aromaty
Kylie Jenner stawia na bordo. Oto pedicure, który zdominuje jesienne trendy 2025
Perfumy na chłodne dni – 8 propozycji, które pachną jak przytulny sweter
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić