W sezonie jesień-zima 2024 z Answear.com ubieramy życie w to, co cenne. Zanim na dobre pochłonie nas nostalgiczna i szarobura aura, Answear.com dba o to byśmy zaopatrzyły swoją garderobę w pełne wyrazistych wspomnień ubrania, które każdorazowo będą wywoływać emocje, które pozostaną z nami na dłużej.
Zachwycające kolory, w tym obłędna czerwień, która w kampanii gra pierwsze skrzypce, fasony i materiały to synonim jesiennego stylu z Answear.com, a przepięknym ubraniom towarzyszy także niesamowita kampania.
Zrealizowane w malowniczej Lizbonie zdjęcia, urzekają swoją wizualną estetyką. Każde ujęcie jest starannie skomponowane, aby podkreślić piękno chwil, które warto zachować na zawsze. Lizbona, z jej magicznym światłem, charakterem i kulturą stanowi idealne tło dla opowieści o modzie, która jest bliska życiu i emocjom. Za reżyserię odpowiada Stella Consonni, ceniona za swoją wrażliwość i talent do uchwycenia subtelnych emocji i piękna codziennych chwil.
Materiały prasowe
„Chciałabym nosić skrzydlatego smoka, jak za dawnych czasów. Zachwycającego i nieuchwytnego…”
Zaczynające się tymi słowami wideo, w najnowszej kampanii Answear.com na sezon jesień-zima 2024, łączy poetycką tonację z wyjątkową dbałością o detale. To moda, która nie tylko zdobi, ale i opowiada historie – te, które zostają z nami na długo.
Jesień skłania nas przecież do refleksji, kontemplacji i zanurzenia się w głębokich emocjach. To również moment, kiedy moda nabiera szczególnego znaczenia – staje się nie tylko wyrazem stylu, manifestem naszych wewnętrznych wartości, ale także, (a może przede wszystkim) polem do zabawy i eksperymentowania z nieogranymi przez nas wcześniej połączeniami. Podobnie jak w życiu, Answear.com rozumie, że każda chwila ma znaczenie, dlatego chce pozwolić nam ją zapisać we wspomnieniach w możliwie najlepszy sposób – poprzez ubrania.
Hasło przewodnie kampanii, „Ubierz życie w to, co cenne” doskonale oddaje istotę tego, co marka chce przekazać. Moda towarzyszy nam w najważniejszych momentach, jest tłem dla wspomnień, które zostają z nami na zawsze. Answear.com wierzy, że wartość ubrań nie polega jedynie na ich estetyce, ale przede wszystkim na emocjach, jakie wzbudzają i wspomnieniach, jakie z nimi wiążemy.
Ta moda mówi o chwilach i ludziach w naszym życiu – jedynych, poza nami, świadkach najważniejszych momentów.
Ognista, soczysta i łapiąca spojrzenia. Nie da się ukryć, że czerwień to wiodący kolor w selekcji Answear.com na jesień 2024. To nie tylko symbol dominacji, oznaczający siłę oraz podnoszenie pewność siebie, ale także podkreślenie wszelkich rodzajów zmysłowości i subtelności.
„Czerwień jest kolorem, który zawsze przyciąga uwagę, ale w tej stylizacji staje się symbolem siły i niezależności”
– mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com.
Nic dziwnego, że najbardziej zapadającym w pamięć elementem kampanii jest właśnie oszałamiająca czerwona kreacja, którą, w elektryzującym wideo, nosi aktorka i modelka Fatima Brunengo. Stylizacja – pełna mocy i charakteru i składająca się z przeźroczystej sukienki zestawionej ze skórzaną bomberką w tym samym kolorze, dopełniona rękawiczkami z połyskującego materiału, torebką oraz złotą biżuterią, to coś więcej niż tylko total red look – to manifestacja odwagi i pewności siebie. Stylizacja nie tylko zachwyca swoją estetyką, ale też zapada w pamięć, tworząc niepowtarzalny obraz kobiecości.
Materiały prasowe
Inne propozycje marki są równie intrygujące i zapadają w pamięć niczym najcudowniejszy krajobraz. Jesienna kampania Answear.com to przecież hołd dla jakości i piękna, gdzie wzory, struktury, tkaniny, kolory czy fasony przenikają się ze sobą i tworzą wyjątkową jesienną estetykę.
W ofercie marki znajdziemy również klasyczne, biurowe garnitury w beżach, sukienki w ciekawe printy, spektakularne kreacje na wielkie wyjścia, knitwear idealny na niepogodę czy oversizowe trencze do zadań specjalnych to tylko przedsmak tego co na nas czeka. W ofercie online, a także w jedynym stacjonarnym Answear Concept Store w Warszawie, znajdziemy starannie wyselekcjonowane produkty od światowych marek premium, które są symbolem ponadczasowego stylu i elegancji. Zaczynając od skandynawskich marek takich jak Gestuz czy Herskind, przez włoską klasykę widoczną u Pinko czy Elisabetty Franchi oraz sportowy luz spotykany u Adidas Originals czy The North Face, aż po światowej sławy projektantów takich jak Victoria Beckham, Tommy Hilfiger czy Karl Lagerfeld – każdy może być pewien, że znajdzie dla siebie coś dobrego.
Marka stara się, aby w asortymencie znajdowały się ubrania, które można nosić z dumą. Wiedząc, że każdy element garderoby został zaprojektowany z myślą o osobach, ceniących sobie nie tylko modę, ale i to, co ona wyraża. Bo na jesień 2024 Answear.com ubiera życie w to co cenne.
Materiały prasowe
Artykuł sponsorowany
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Bianca Censori – marka „BIANCA” startuje 13 października. Co już wiemy o debiucie Australijki?
Polski chłopiec w Hollywood – wszystko, co wiemy o synu Alicji Bachledy-Curuś i Colina Farrella
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?