Riccardo Tisci x NIKE
Debiutancka kolekcja kapsułowa Riccardo Tisci dla Nike trafi do sprzedaży w dwóch turach: baza na początku marca, a modele uzupełniające cztery tygodnie później – na początku kwietnia.
Kultowy model Air Force 1 w oprawie dyrektora kreatywnego Givenchy zyskuje pakiet detali w stylu couture, stanowiących eklektyczne połączenie podróżniczych inspiracji designera. Przemierzając świat, widział mnóstwo ludzi noszących AF1 – każdy inaczej, na swój własny, unikatowy sposób. Powstały ostatecznie projekt, biało-czarny z oranżowymi i metalicznymi detalami, ma stanowić kreatywną ilustrację zebranych inspiracji.
Designer, który po praz pierwszy miał okazję współpracować z sieciową marką, wyznał że zgodził się na kolaborację, gdyż uznał Nike za markę ponad wszelkimi podziałami: uniwersalną geograficznie, stylistycznie i płciowo, a do tego demokratyczną i pełną miłości. Noszenie zaprojektowanego modelu ma stanowić formę manifestu zgody z wyznawanymi przez niego wartościami. Wchodzimy w to!
Kosmetyczne FOMO na czerwiec 2025: 7 nowości, które rozpalają social media i pielęgnacyjne listy życzeń
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Bianca Censori – marka „BIANCA” startuje 13 października. Co już wiemy o debiucie Australijki?
Polski chłopiec w Hollywood – wszystko, co wiemy o synu Alicji Bachledy-Curuś i Colina Farrella
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić