Kampania Pepe Jeans London ss 2014
To będzie rok Marty Dyks! Wiosną Dixie, bo tak mówi się o niej w branży, wystąpi w kampaniach CCC i Aryton (szczegóły), jednak na tym jeszcze nie koniec dobrych wiadomości. Jej melancholijne, niepokorne spojrzenie urzekło również Pepe Jeans London, by w duecie z Behati Prinsloo mogła zastąpić dotychczasową ambasadorkę marki – Carę Delevingne i zostać twarzą kolekcji ss 2014.
Spot i zdjęcia z londyńską ulicą w tle opowiadają historię pewnego chłopaka (w tej roli zabójczy model George Alsford), dwóch pięknych dziewczyn oraz uroczego psa o imieniu Pepe. Czarno-biała oprawa, utrzymana w grungowym klimacie kolekcji, eksponuje rockandrollowe tradycje Pepe Jeans London, utożsamiając styl marki z wielkomiejską nonszalancją i młodzieżowym umiłowaniem dżinsu. Za obiektywem stanął Josh Olins.
Kampania Pepe Jeans London ss 2014
Kampania Pepe Jeans London ss 2014
Kampania Pepe Jeans London ss 2014
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Bianca Censori – marka „BIANCA” startuje 13 października. Co już wiemy o debiucie Australijki?
Polski chłopiec w Hollywood – wszystko, co wiemy o synu Alicji Bachledy-Curuś i Colina Farrella
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć