Signorina Eleganza jest bardziej wyrafinowaną, elegancką i luksusową interpretacją pierwowzoru. Graliśmy ze złotem i kolorami nude, aby móc opowiedzieć kolejną historię. – zdradza Luciano Bertinelli, dyrektor generalny Ferragamo Parfums. W istocie bowiem ta pachnąca opowieść zaczęła się w 2012 roku, kiedy zadebiutowały pierwsze (słodkie, pudrowe i doprawione różowym pieprzem) perfumy Signorina reklamowane przez Biancę Balti.
Tegoroczną wiosną Signorina staje się jeszcze wykwinitniejsza, by pod szyldem Eleganza celebrować kobiecą grację i sztukę uwodzenia. Tym razem jego zmysłowe piękno uosabia polska topmodelka Anja Rubik pozująca przed obiektywem Mario Sorrenti. Kampania konfrontuje ponadczasową elegancję z nowoczesną kobiecością, by stworzyć sensualny portret współczesnej uwodzicielki.
W muśniętym złotem flakoniku zamknięto soczyste aromaty grejprfuta i gruszki (nuty głowy), rozkoszne akordy migdałowego pudru z dodatkiem złotego osmantusa (serce), a wreszcie głęboki duet paczuli i białej skóry (baza). Ich elegancki wdzięk podkreśla słynna sygnatura florenckiego domu mody – kultowa, rypsowa kokardka Vara, którą udekorowano górę buteleczki.
Perfumy Signorina Eleganza właśnie trafiły do wyłącznej sprzedaży w sieci perfumerii Sephora. Ceny: 245 zł/30 ml, 360 zł/50 ml, 495 zł/100 ml.
Trendy zapachowe 2025: jak świadomie wybierać perfumy i odkrywać nowe aromaty
Kylie Jenner stawia na bordo. Oto pedicure, który zdominuje jesienne trendy 2025
Perfumy na chłodne dni – 8 propozycji, które pachną jak przytulny sweter
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć