Dior szykuje na wiosnę wyśmienitą niespodziankę dla wszystkich uzależnionych miłośniczek kultowego Dior Addict. Reprezentując zupełnie rewolucyjną generację kosmetyków do makijażu ust, nowość Dior Addict Fluid Stick zapewnia świeży i supernaturalny efekt intensywnej barwy oraz trwałego połysku.
To nie jest tylko szminka albo tylko gloss, bo mimo że na pierwszy rzut oka Fluid Stick wygląda jak pomadka, w środku skrywa typowy dla błyszczyków aplikator (piankowy, w kształcie łzy) ułatawiający perfekcyjne rozprowadzenie koloru. Z kolei płynna, lekka formuła bez dodatku olejów i wosków gwarantuje ekstremalną pigmentację z jedwabistym i błyszczącym wykończeniem, sprawiając, że usta stają się kusząco miękkie, idealnie nawilżone oraz zaskakująco tęczowe.
Kosmetyk trafi do sprzedaży w maju i będzie dostępny w szesnastu różnych odcieniach, od delikatnego beżu i pudrowego różu po czekoladowy brąz czy jagodowy fiolet. Cena? Zachęcająca: nie powinna przekroczyć równowartości $26. Do zakupów przekonuje również kampania reklamowa z udziałem nowej ulubienicy Dior, Sashy Luss, która pozuje przed obiektywem Stevena Meisel’a w czarujących strojach skompletowanych przez Carine Roitfeld.
Czy to oznacza, że francuski dom mody zrezygnował ze współpracy z inną rosyjską topmodelką będącą do tej pory stałą twarzą linii Dior Beauty – Darią Strokous? Nic bardziej mylnego: blond ślicznotkę można aktualnie oglądać w genialnej kampanii bronzera Diorskin Nude Tan Matte. Wygląda na to, że Raf Simons zapragnął mieć aż dwie piękne muzy!
Trendy zapachowe 2025: jak świadomie wybierać perfumy i odkrywać nowe aromaty
Kylie Jenner stawia na bordo. Oto pedicure, który zdominuje jesienne trendy 2025
Perfumy na chłodne dni – 8 propozycji, które pachną jak przytulny sweter
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć