Logotyp serwisu miumag.pl

Anja Rubik jak mln dolarów w kampanii Alexander Arne

Redakcja | Utworzono: 2014-05-27

Anja Rubik dla Alexander Arne

Biżuteryjny dom Alexander Arne już od końca XIX wieku obsypuje rosyjskie elegantki wspaniałymi klejnotami. Początkowo zakład działał wyłącznie w Sankt Petersburgu, gdzie jego założyciel Victor Arne utrzymywał bliskie relacje z jednym z najsłynniejszych złotników i jubilerów w historii, Carlem Fabergé, dla którego na specjalne zamówienie wykonywał błyskotki z oszlifowanych kamieni. Marka do dzisiaj kontynnuje wypracowane w przeszłości tradycje, najwyższą jakość i unikalny warsztat łącząc dodatkowo z nowoczesnym designem i innowacyjnymi metodami obróbki szkliwa.

 

Filozofia praktykowana przez zespół kreatywny Alexander Arne opiera się na czterech maksymach: poświęceniu, twórczej odpowiedzialności, perfekcji wykonania oraz oryginalności rękodzieła. Do tego kwartetu zasad nawiązuje geometria logo marki, które przedstawia symbol nieskończoności jako metaforę ciągłego dążenia do doskonałości.

 

Wcześniej w kampaniach Alexander Arne można było oglądać m.in. Julię Restoin-Roitfeld, a w nowym sezonie twarzą kolekcji została polska topmodelka Anja Rubik. Niesamowicie zmysłowe ujęcia z jej udziałem przybrały formę kolaży: na czarno-białe portrety nadrukowano osobno zdjęcia kolorowej biżuterii, tworząc zupełnie magiczny, filmowy klimat.

Anja Rubik dla Alexander Arne

Anja Rubik dla Alexander Arne

WIDEO

viral

Notox prasuje zmarszczki bez igieł. Rewolucyjna pielęgnacja zastąpi botoks?

trend alert